  • 11. Data: 2009-03-15 12:22:11
    Temat: Re: Odnaleziona karta, a bezpieczenstwo.
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gpiqv4$1akt$1@news.ett.com.ua...
    >% <u...@g...pl> had the courage to write:
    >
    > Średnie zabezpieczenie. Nie wszyscy acquirerzy internetowi wymagają tych
    > cyferek, tak samo do transakcji pocztowych (MO) nieraz nie są potrzebne...

    wykonasz transakcję internetową bez tych cyferek???
    co to sa te MO?

  • 12. Data: 2009-03-15 12:44:11
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    % <u...@g...pl> had the courage to write:
    > Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    > wykonasz transakcję internetową bez tych cyferek???
    > co to sa te MO?

    Tak, jak napisałem niektórzy acquirerzy nie wymagają kodu CVV2/CVC2.

    MO (mail order) - podajesz dane karty na formularzu papierowym i wysyłasz
    sprzedawcy, który dokonuje obciążenia. Popularna i wygodna metoda płacenia w
    niektórych krajach (UK, USA).

    k.

  • 13. Data: 2009-03-15 14:31:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kashmiri" <x...@g...com> writes:

    > Tak, jak napisałem niektórzy acquirerzy nie wymagają kodu CVV2/CVC2.

    Tak naprawde, to praktycznie wszyscy chyba?
    To jest (jakies tam) zabezpieczenie dla sklepu tylko.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2009-03-15 14:54:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Tak naprawde, to praktycznie wszyscy chyba?
    > To jest (jakies tam) zabezpieczenie dla sklepu tylko.

    nie udało mi się nigdy znaleźć takiego sklepu
    wszędzie był ten dodatkowy kodzik wymagany

    masz jakieś przykłady?

  • 15. Data: 2009-03-15 18:42:26
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

> [...]
    > nie udało mi się nigdy znaleźć takiego sklepu
    > wszędzie był ten dodatkowy kodzik wymagany

    Acquirer: Banco Sella (www.sella.it), jeden z największych włoskich banków
    online. Demo usługi ("GestPay") masz tutaj:
    http://service.easynolo.it/demo/italian/index.html

    Kliknij na "Pos Virtuale".

    Numer i data ważności karty. Nawet nazwisko posiadacza jest fakultatywne.

    k.