  • 1. Data: 2009-03-14 18:19:12
    Temat: Diners Club + Pekao
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    DC mialo kiedys konto w BPH, jakis czas temu zostali zmigrowani do Pekao. No
    i mamy juz pierwsze efekty. Otoz na ostatnim wyciagu DC napisal, ze nie
    slacilem karty. Bylem troche zaskoczony, ale poniewaz zdarzaja sie rozne
    rzeczy to sprawdzilem szybko historie rachunku. Okazuje sie, ze przelew
    wyszedl zgodnie z planem i prawidlo byl opisany numer platnosci, wiec
    zapewne Pekao dalo zadka. Bede mial wiec przyjemnosc sprawdzic jak sobie DC
    radzi z reklamacjami ;).
    Co ciekawe mimo opisu, ze brak wplaty DC nie naliczylo zadnych oplat ani
    odsetek :). Tak, wiec spokojnie mozna opozniac platnosc do wydruku kolejnego
    wyciagu... co najmniej... bo w moim przypadku jest juz termin kolejnej
    splaty, a ani zadna windykacja nie dzwoni, ani oplat nie widac :). Az zal
    sie rozstawac z ta karta... brak raportowania w BIKu, brak oplat za
    spoznienia, punkty premiowe :).

    MK

  • 2. Data: 2009-03-14 19:01:21
    Temat: Re: Diners Club + Pekao
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > splaty, a ani zadna windykacja nie dzwoni, ani oplat nie widac :). Az zal
    > sie rozstawac z ta karta... brak raportowania w BIKu, brak oplat za

    Bo to jest taka zabawna sytuacja. Generalnie ja się zupełnie gubię w tym, jak
    oni naliczają te odsetki. Ale na wyciągu będziesz miał je porozbijane na kilka
    podpunktów ;-)

  • 3. Data: 2009-03-14 19:20:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Filip Lach" <f...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > jak
    > oni naliczają te odsetki. Ale na wyciągu będziesz miał je porozbijane na

    Alw niw mam. WYciag juz dostalem, dopiero dzis otworzylem, bo w poniedzielk
    termin platnosci. Oczywiscie odsetek w ogole sobie nie wyobrazam, bo
    splacilem w terminie :).

    MK

  • 4. Data: 2009-03-14 22:25:59
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    MK pisze:
> [...]
    >>

    > Alw niw mam. WYciag juz dostalem, dopiero dzis otworzylem, bo w
    > poniedzielk termin platnosci. Oczywiscie odsetek w ogole sobie nie

    Bo będą dopiero od następnego, jeśli nadal będzie "zaległość". Pierwszy
    raz jest gratis ;-)

  • 5. Data: 2009-03-16 18:04:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Bo będą dopiero od następnego, jeśli nadal będzie "zaległość". Pierwszy
    > raz jest gratis ;-)

    Nie bedzie. Dzis zlozylem reklamacje mailem (zwyklym, bez zadnego logowania,
    oddzwaniania, potwierdzania tozsamosci itp). Odpowiedz dostalem z ciagu
    godziny. Wszystko jest ok.

    MK