  • 1. Data: 2009-03-14 17:31:05
    Temat: Niedopracowana e-lokata Getinbanku.
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl>

    2 tygodnie temu wypełniłem na stronie Getinu wniosek o lokatę. Od razu na
    maila dostałem nr konta do przelewu z uwagą o obowiązkowym tytule przelewu -
    pesel i nr wniosku. Następnego dnia przelałem pieniądze i spokojnie czekałem
    na kuriera. Pojawił się wczoraj ale nie z potwierdzeniem założenia lokaty a
    z "umową oszczędnościowej lokaty terminowej". Potwierdzenie lokaty mam
    otrzymać po podpisaniu umowy i przelewie środków. Nic to, przelew dawno
    zrobiony a podpisaną umowę zabrał kurier. Najciekawsze są 2 pierwsze punkty
    umowy. Warunkiem założenia lokaty jest podanie w tytule przelewu numeru
    umowy przywiezionej przez kuriera. Punkt drugi mówi, że jeśli powyższy
    warunek nie zostanie spełniony to Getin zwróci środki na rachunek, z ktorego
    zostały przelane. Dodam jeszcze, że kurier z początku nie chciał mi dać
    umowy bo w dokumentach zwrotnych miał wykazane ksero mojego dowodu
    osobistego o czym oczywiście nie mogłem wiedzieć, że będzie potrzebne. Mam
    teraz lecieć do oddziału Polbanku sprawdzić, czy pieniądze nie wróciły? Ma
    już ktoś potwierdzenie lokaty przy takich błedach w procedurze zakładania
    lokaty?
    Mirek.

  • 2. Data: 2009-04-13 17:12:46
    Temat: Re: Niedopracowana e-lokata Getinbanku.
    Od: Peet <w...@y...com>

    Ode mnie kurier nie chciał ksera, ale mnie też zdziwiła ta umowa, w
    emailu co innego i na umowie co innego. Najlepsze było że na teczce z
    dokumentami, gdzie jest reklama konta, ktoś ręcznie zamazał korektorem
    stare oprocentowanie i długopisem przeprawił na 6,5%.