  • 1. Data: 2009-03-14 19:52:25
    Temat: Kredyt/debet w koncie firmowym
    Od: scream <n...@p...pl>

    Witajcie,

    Czy jakiś bank daje kredyt/debet w koncie firmowym na start, od razu przy
    zakładaniu konta? Tak, żeby nie trzeba było czekać miesiąc czy trzy
    miesiące. Firma będzie nowa, dopiero co zarejestrowana, nieposiadająca
    jeszcze żadnych wpływów (tym bardziej nie mozna zadeklarowac stalych
    wplywow w konkretnej wysokosci w umowie z bankiem).

    Aha, chodzi o jakas rozsadna kwote, nie 1000 zl :) Powiedzmy 5 tysiecy to
    takie rozsadne minimum.

    Wiem o mBanku - ale szukam jakiegos innego banku, nieinternetowego.

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2009-03-14 20:20:04
    Temat: Re: Kredyt/debet w koncie firmowym
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    scream pisze:
> [...]
    > jeszcze żadnych wpływów (tym bardziej nie mozna zadeklarowac stalych
    > wplywow w konkretnej wysokosci w umowie z bankiem).
    tak, pod zastaw hipoteki

  • 3. Data: 2009-03-14 20:54:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 21:20:04 +0100, Radzik napisał(a):

    > tak, pod zastaw hipoteki

    Masz jeszcze coś głupiego do dodania?

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-03-14 20:59:16
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    scream pisze:
    > Masz jeszcze coś głupiego do dodania?
    a czy ty pożyczyłbyś komuś pieniądze na podstawie zaświadczenia o wpisie
    do ewidencji działalności gospodarczej? Bo ja nigdy w życiu. Czym taka
    osoba różni się od bezrobotnego?

  • 5. Data: 2009-03-14 21:56:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 21:59:16 +0100, Radzik napisał(a):

    > a czy ty pożyczyłbyś komuś pieniądze na podstawie zaświadczenia o wpisie
    > do ewidencji działalności gospodarczej? Bo ja nigdy w życiu. Czym taka
    > osoba różni się od bezrobotnego?

    A czy ja pytałem o twoje durne przemyślenia? Zadałem proste pytanie na
    które oczekuje odpowiedzi od osób oblatanych w temacie, a wiem, że tutaj
    takie są. Nie interesuje mnie komu byś pożyczył pieniądze a komu nie. Są
    parabanki które pożyczają nawet tym, którzy mają spore zaległości w ZUS, US
    i bez sprawdzania w BIK. Ja bym takiemu komuś nie pożyczył, a oni
    pożyczają. I niby czego to dowodzi? Niczego.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-03-14 22:51:03
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

> [...]
    > takie rozsadne minimum.
    >
    > Wiem o mBanku - ale szukam jakiegos innego banku, nieinternetowego.

    W BPH firma dostanie limit na start do 5tys. na podstawie oswiadczen
    majatkowych wlasciciela (ankieta + jakis dowod na posiadanie majatku
    prywatnego np. ksero dowodu rejestracyjnego samochodu), oczywiscie
    wymagane jest tez zaswiadczenie o niezaleganiu zus/us (nawet jesli firma
    dopiero startuje). Limit od 5 tys. do 30 tys. to juz tylko z
    zabezpieczeniem.

    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

  • 7. Data: 2009-03-14 22:52:50
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

> [...]
    > wymagane jest tez zaswiadczenie o niezaleganiu zus/us (nawet jesli
    > firma dopiero startuje). Limit od 5 tys. do 30 tys. to juz tylko z

    Zapomnialem, ze trzeba tez przedstawic fakture, rachunek wystawiony
    przez firme (dowod, ze firma dziala, wykonuje uslugi).

    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

  • 8. Data: 2009-03-15 12:14:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 23:52:50 +0100, Pablos_ napisał(a):

    > Zapomnialem, ze trzeba tez przedstawic fakture, rachunek wystawiony
    > przez firme (dowod, ze firma dziala, wykonuje uslugi).

    Dzieki. Co prawda z BPH wzialem rozwód wieki temu, ale moze cos sie u nich
    poprawilo i bede mogl ich polecić.

    Czy jakis jeszcze bank?

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2009-03-17 10:02:50
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ostatnio małe filie banków nie pytają o zaświadczenie, a wypłacają szybciutko gotówkę
    na podstawie okazanej atrapy pistoletu.
    ;-)
    JaC

    -----