  • Data: 2004-03-28 09:18:07
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, bo nie zmusisz nikogo z obsługi, żeby Ci pismo przyjęli. Tym
    bardziej,
    > że mogą nie mieć pełnomocnictw do odbierania oświadczeń woli.

    Washko, może masz rację... ale jeszcze nie zdażyło mi się by
    gdziekolwiek (sądy, banki, zus, spółdzielnie, urzędy, _jakiekolwiek_
    instytucje) próbowano odmówić przyjęcia dokumentu i potwierdzenia
    wpłynięcia na kopii.

    poza tym, jeśli nawet by się uparli i zasłaniali tym, o czym piszesz -
    to w takim razie rachunek (bo o jego zamknięciu wątek) muszę mieć do
    śmierci i jeszcze po niej? :) bo na to wygląda, że nie zamknę rachunku
    nigdy: nie wpłynie list, nie odbiorą listu, odmówią przyjęcia
    oświadczenia...

    pozdrawiam
    zbyszko janke