    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Od kiedy mają być te ustawowe darmowe konta bankowe?
    Date: Tue, 29 Nov 2016 21:05:16 +0100

    z napisał(a) w wiadomości: <583b03b1$0$658$65785112@news.neostrada.pl>...

    =&oe=

    >[...]
    >otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunku,
    >wpłaty i wypłaty gotówki (w oddziałach i bankomatach),
    >polecenia przelewu (w tym zlecenia stałe) i polecenie zapłaty,
    >transakcje przy użyciu karty debetowej (także zawierane na odległość).
    >"
    >
    >Mnie np. nie będzie się chciało zamykać mojego jedynego konta żeby
    >zaoszczędzić 2-3 zł miesięcznie.

    Kto za to zapłaci? Bo przecież nie banki.

    >A to "cfaniaki" brukselskie. Robimy dobrze propagandowo ale w praktyce
    >niewielu z tego skorzysta :-)

    Nieważne, że niewielu (pozostałe 23% ?) - ważne by dopełnić do
    min. 99,9%. Na 0,1% miejsce w więzieniu się znajdzie.
    Zgodnie z tym co pisałem - zrobić wszytsko żeby wszyscy mieli.
    A potem będzie przymus. Jak? Np. tak:
    Skoro wymuszono możliwość przenoszenia numerów do innych operatorów
    to mogą wprowadzić przenoszenie numeru konta do innego banku.
    Technicznie możliwe chociaż w tej chwili kosztowne.
    A potem "ułatwienie" - nr konta = PESEL + ew. 1 cyfra na kolejny
    numer rachunku obywatela. Limit 10 rachunków bo władzuchna nie
    nadąży monitorować transakcji... Wszystko jasne?

    Arek