  • Data: 2019-10-07 08:03:15
    Temat: Re: Obsługa frankowiczów
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 05:52:59 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:
    [...]
    > Można spierać się o winę klienta (zatajenie czegoś
    > istotnego czy zlekceważenie zalecenia) ale poza tym
    > uczciwy prawnik (czy lekarz) IMO nie może brać forsy za zwodzenie...

    Syn-prawnik mówi do swojego ojca, również prawnika:
    - Widzisz, tato, ty tę sprawę Kowalskiego ciągnąłeś przez 20 lat, a ja ją załatwiłem
    po jednej rozprawie.
    - Owszem synu, ale ja dzięki tej sprawie zapewniłem ci edukację i kupiłem dom...

    [...]