  • Data: 2019-10-11 14:30:35
    Temat: Re: Obsługa frankowiczów
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > A to akurat zalezy, jakie ma zagrozenie.
    > Jesli co roku mu sie jakas wpadka przydarza, to istotnie nie warto.
    >
    > Jesli raz na 50 lat ... i szkoda kosztowna, to moze jednak warto sie
    > zabezpieczyc, na wypadek, gdyby sie przydarzyla.

    No tak. Ale to nie ten przypadek. Taki opisałem.

    > No nie wiem - raczej licza na to, ze dostana odszkodowanie.
    > A to nie musi nastapic :-(

    To także (i nawet o tym też chyba napisałem), ale faktem jest
    (empirycznie potwierdzanym w rozmowach), że ludzie jednak tak myślą -
    ubezpieczenie = brak zdarzenia.

    Dodatkowo znaczenie ma wyłącznie sam fakt ubezpieczenia. Suma
    ubezpieczenia nie ma znaczenia. Np. ludzie chcieliby jak najtańsze
    ubezpieczenie (z najmniejszą sumą, a więc składką). Dziwne że
    ubezpieczyciele nie oferują (płatnego) ubezpieczenia z zerową sumą :-)

    > No - dzieci beda mialy gdzie mieszkac, zona, albo np inwalida na wozku
    > zostaniesz ...

    No ale od ubezpieczenia lepsze są tu nawet oszczędności w skarpecie.
    Chyba że ktoś planuje "od razu" przenieść się na tamten świat - ale
    wtedy żona, dzieci?
    --
    Krzysztof Hałasa