  • 1. Data: 2002-11-20 10:40:25
    Temat: Obligacje Skarbu Panstwa
    Od: "General Konkretny NTGeneral" <k...@k...pl>

    Uszanowanie
    Co sadzicie o O.S.P. i niezlej lasce w okularach?:)

  • 2. Data: 2002-11-20 10:43:51
    Temat: Re: Obligacje Skarbu Panstwa
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "General Konkretny NTGeneral" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Uszanowanie
    > Co sadzicie o O.S.P. i niezlej lasce w okularach?:)

    To, że nie są to Obligacje Skarbu Państwa... :))
    Oj, Panie SŁuczak - tym razem to chyba przesadziliście. Ludziska na kobitkę
    patrzą a nie na produkt... :)))

    MaciejK

  • 3. Data: 2002-11-20 10:45:26
    Od: "General Konkretny NTGeneral" <k...@k...pl>

    "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > To, że nie są to Obligacje Skarbu Państwa... :))
    > Oj, Panie SŁuczak - tym razem to chyba przesadziliście. Ludziska na
    kobitkę
    > patrzą a nie na produkt... :)))

    widziales jak wywija nogami?:) zakochalem sie;) dzwonilem pod ten nr
    telefonu ktory podaje ale jakis facet odbiera ;) to chyba jej maz?

  • 4. Data: 2002-11-20 10:49:45
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > widziales jak wywija nogami?:) zakochalem sie;) dzwonilem pod ten nr
    > telefonu ktory podaje ale jakis facet odbiera ;) to chyba jej maz?

    Ja na Twoim miejscu bym kupił te obligacje. Może to najkrótsza droga do
    upragnionego celu?...

  • 5. Data: 2002-11-20 10:59:24
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > widziales jak wywija nogami?:) zakochalem sie;) dzwonilem pod ten nr
    > telefonu ktory podaje ale jakis facet odbiera ;) to chyba jej maz?

    Wybierz się do teatru - czasem grywa tam... Widziałem ją latem na gościnnych
    występach w teatrze w Sopocie ;-)
    RJCz

  • 6. Data: 2002-11-20 11:28:36
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Uszanowanie
    > Co sadzicie o O.S.P. i niezlej lasce w okularach?:)

    Podróbka Sharon Stone, ale nasza, Polska :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2002-11-20 11:37:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Podróbka Sharon Stone, ale nasza, Polska :-))

    Jakos TV ostatnio wynioslem do drugiegho pokoju, ale czy czasem Polsat
    nie puszcal powtorki Nagiego instynktu ostatnio?

  • 8. Data: 2002-11-20 12:52:54
    Od: "Tomasz Skowroński" <t...@f...com.peel>

    napisał w wiadomości news:arfs71$img$2@news.onet.pl...

    > Jakos TV ostatnio wynioslem do drugiegho pokoju, ale czy czasem Polsat
    > nie puszcal powtorki Nagiego instynktu ostatnio?

    Zgadza się.
    I pierwszy raz tą reklamę widziałem właśnie na tym filmie.