  • 1. Data: 2009-03-04 22:52:36
    Temat: Obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym
    Od: d...@g...com

    Zapraszam do wypróbowania programu TAS INDEX. Program oblicza w czasie
    rzeczywistym wartości indeksów giełdowych bez opóźnienia. Program
    pobiera dane z program Notowania 3 firmy Statica. Program TAS INDEX
    można pobrać ze strony www.decyzja.pl/tas-index.

    Techniczne sprawy. Program do prawidłowej pracy wymaga włączonego
    programu Notowania 3 z włączonym serwerem danych DDE. Takowy
    konfigurujemy w programie Notowania 3 wybierając z menu 'Ustawienia'
    dalej 'Ustawienia ogólne'. Przechodzimy do zakładki 'Dane' i ustawiamy
    następujące opcje: włącz DDE, przecinek zamiast kropki dziesiętnej,
    =Notowania|walor!kurs, przekaż kurs przed transakcją. Po zatwierdzeniu
    ustawień, otwieramy z menu 'Tabela' tabelę do której dodamy wszystkie
    spółki (spółka musi być dodana do tabeli a tabela nie wyłączona aby
    jej notowania mogły być odbierane poprzez program TAS INDEX). Po tych
    czynnościach uruchamiamy ponownie Notowania 3 aby ustawienia zostały
    zastosowane.

    Po zainstalowaniu programu TAS INDEX, uruchamiamy oraz wybieramy z
    menu po prawej stronie przycisk 'Rejestracja' (kliknięcie spowoduje
    zarejestrowanie w systemie klienta w celu późniejszej identyfikacji -
    wymagane w celu odbierania danych z serwera do obliczania indeksów).
    Po tej czynności z włączonymi Notowaniami 3 przechodzimy do menu
    'Indeks' oraz wybieramy indeks który chcemy aby był obliczany w czasie
    rzeczywistym.

    W przypadku wybrania indeksu WIG, WIG-PL, może nastąpić sytuacja iż
    wartości indeksu będą się znacząco różnić od wartości indeksu
    publikowanego przez giełdę. Rozwiązaniem problemu jest wybranie w
    programie Notowania 3 z menu 'Sesja' dalej 'Rozpocznij sesję',
    spowoduje to zrestartowanie poprzez Notowania 3 połączenia z serwerem
    Statica i udostępnienie przez protokół DDE wszystkich notowań (głównie
    spółek na których nie ma obrotów).

    Pozdrawiam
    b...@d...pl

  • 2. Data: 2009-03-05 08:19:52
    Temat: Re: Obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym
    Od: "Jacek" <n...@o...pl>

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
    Zapraszam do wypróbowania programu TAS INDEX.

    "Otrzymują Państwo możliwość darmowego testowania przez okres 5 dni."

    a potem ile on kosztuje ?

  • 3. Data: 2009-03-05 09:51:44
    Od: d...@g...com

    On 5 Mar, 09:19, "Jacek" <n...@o...pl> wrote:
    > U ytkownik <d...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:3b1d5cb1-c202-44a5-b8c9-4ee56cfc64bd@s31g2000
    vbp.googlegroups.com...
    > Zapraszam do wypr bowania programu TAS INDEX.
    >
    > "Otrzymuj Państwo możliwość darmowego testowania przez okres 5 dni."
    >
    > a potem ile on kosztuje ?

    miesięcznie kwota 150 zł, formularz zamówienia dostępny jest w
    programie wybierając Pomoc, dalej Zamówienie

  • 4. Data: 2009-03-05 10:50:12
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    >miesięcznie kwota 150 zł, formularz zamówienia dostępny jest w
    >programie wybierając Pomoc, dalej Zamówienie

    A to 150zł to jest za co? W tym są również notowania czy tylko ten program,
    a notowania trzeba osobno kupić?
    Dombrek

  • 5. Data: 2009-03-05 11:07:44
    Od: d...@g...com

    On 5 Mar, 11:50, "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > A to 150zł to jest za co? W tym są również notowania czy tylko ten program,
    > a notowania trzeba osobno kupić?
    > Dombrek

    Notowania osobno od firmy Statica, wypróbowanie programu nic nie
    kosztuje.

    Ciekawostka. W programie łatwo wychwycić spółkę na której dokonywane
    jest kupno podczas ogólnej sprzedaży. Wygląda to tak że indeks rośnie
    podczas transakcji sprzedaży, a spowodowane jest to podniesieniem
    oferty kupna na danej spółce. Plus jest taki że informacje te zawarte
    są w jednym oknie.

    Wielu graczy często reaguje dopiero na wartość indeksu podawanego
    przez giełdę, gdzie rynek już poszedł w daną stronę dobrze parę
    punktów, czemu nie zareagować wcześniej?

  • 6. Data: 2009-03-05 11:32:35
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <d...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...

> [...]

    przez giełdę, gdzie rynek już poszedł w daną stronę dobrze parę
    punktów, czemu nie zareagować wcześniej?

    Cenę żeś walnął z kosmosu....
    Technicznie taki sofcik mozna walnąć przy pomocy Excela (przez DDE) w maks
    jeden dzień ( z podstawowymi testami) dla obu indeksow (bo przeciez mówimy
    tylko o WIG20 i mWIG40 dla innych to nie ma sensu)
    i potem uzywać dowoli ( tylko wagi należy samemu potem updatowac jak sie
    zmienią).

    george

  • 7. Data: 2009-03-05 11:46:52
    Od: d...@g...com

> [...]
    > tylko o WIG20 i mWIG40 dla innych to nie ma sensu)
    > i potem uzywać dowoli ( tylko wagi należy samemu potem updatowac jak sie

    Uważamy że cena jest odpowiednia. Pytanie. Ile były wart ten program
    jeżeli przynosił by Panu realne korzyści?

    Nie każdy ma excela, potrafi pisać skrypty oraz dzielić się swoją
    pracą.

  • 8. Data: 2009-03-05 11:57:12
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <d...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...

> [...]

    jeżeli przynosił by Panu realne korzyści?

    Nie każdy ma excela, potrafi pisać skrypty oraz dzielić się swoją

    jeśli oprócz programu (którego komplikacja techniczna jest znikoma według
    mnie) oferuje pan również skuteczną strategię jego używania w postaci
    uzyskiwanych za pomocą programu sygnałów dającą potwierdzony przypływ
    gotówki to jestem w stanie zapłacić część miesiecznych zysków generowanych
    przez ten "system".
    Samo generwanie wig20 w czasie "rzeczywistym" w odróżnieniu od 15sek
    interwałów moim zdaniem niczego nie "gwarantuje"... za strategie
    inwestycyjną na tym opartą... hmm możemy ponegocjowac jak zobacze equity...i
    statystykę.

    george

  • 9. Data: 2009-03-05 12:00:19
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > interwałów moim zdaniem niczego nie "gwarantuje"... za strategie
    > inwestycyjną na tym opartą... hmm możemy ponegocjowac jak zobacze

    czyżby wykrywanie "koszykarzy" ze średnio 8sek wyprzedzeniem miało aż takie
    znaczenie ?...
    anyway .. dzieki za hint...

  • 10. Data: 2009-03-05 12:10:45
    Od: d...@g...com

    > czyżby wykrywanie "koszykarzy" ze średnio 8sek wyprzedzeniem miało aż takie
    > znaczenie ?...
    > anyway .. dzieki za hint...

    Średnio zysk 3 punktów na pozycję uważam za bardzo rozsądny rezultat.
    Pomijając już fakt możliwości zauważenia częstych manipulacji kursem,
    czy indeks rośnie tylko z powodu transakcji kupna małymi zleceniami.
    Zapraszam do wypróbowania programu, formę prezentacji danych uważam za
    bardzo przystępną.

    http://download.decyzja.pl/setup-tasindex.msi