  • 1. Data: 2009-03-04 19:14:09
    Temat: Boska koalicja
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    "Daj Panie Boże, aby takie koalicje (jak obecna) rządziły w Polsce,
    koalicje, które spierają się o to, w jaki sposób sfinansować kredyty
    hipoteczne tym, którzy stracili miejsca pracy, czy w jaki sposób ratować
    polskie firmy, które popadły w tarapaty opcyjne"

    Będą finansować kredyty? No to chyba uzasadnione jest roszczenie typu:
    kupiłem akcje rok temu i straciłem. Proszę rząd o zrekompensowanie mi
    strat...

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-03-04 19:23:25
    Temat: Re: Boska koalicja
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Rudy dzisiaj rowniez mamil ludzi, ze nic nie zdrozalo w krajach UE po
    przyjeciu Euro.

    D.

  • 3. Data: 2009-03-04 20:20:31
    Od: k...@o...pl

    On 4 Mar, 20:14, mwojc <m...@N...lodz.pl> wrote:

    > No to chyba uzasadnione jest roszczenie typu:
    > kupiłem akcje rok temu i straciłem. Proszę rząd o zrekompensowanie mi
    > strat...
    Tym co zostali zmuszeni do zainwestowania w OFE to juz na pewno
    powinni zwracać:)