  • 1. Data: 2009-03-04 19:47:01
    Temat: Hossa
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    Mowie Wam niedowiarki, prawdziwa: najwieksza z wielkich... przed nami...

    Gekko

  • 2. Data: 2009-03-04 19:57:41
    Temat: Re: Gekko: Hossa [następny]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Gekko" <g...@p...onet.pl> pisze:
    > Mowie Wam niedowiarki, prawdziwa: najwieksza z wielkich... przed nami...

    Ile na to postawiłeś *własnych* pieniędzy?

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Rozmów Polaków z Polakami o sprawach Ojczyzny nigdy i nikt

  • 3. Data: 2009-03-04 20:07:41
    Temat: Re: Hossa
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Gekko" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mowie Wam niedowiarki, prawdziwa: najwieksza z wielkich... przed nami...
    >
    > Gekko
    Jednodniowy wybryk natury.
    Wig20=1461 i SP&500=718 to ma byc hossa?

    Pester

  • 4. Data: 2009-03-04 20:19:35
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Pester wrote:

    > Jednodniowy wybryk natury.
    > Wig20=1461 i SP&500=718 to ma byc hossa?

    Jak ktos mocno utopiony, to przy kazdej korekcie bedzie tak krzyczal liczac
    na samospelniajace sie wołanie ;)

    --
    in

  • 5. Data: 2009-03-04 20:20:34
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    A jaka fundamentalna podstawa jest tego krzyku?
    RK

  • 6. Data: 2009-03-04 20:26:54
    Temat: Re: Hossa; od 5 listopada 2008 14% hossa na razie
    Od: k...@p...onet.pl

    1. jw dla niedoczytujacych sie w ceny zakupu w listopadzie,
    2. zbyt wielu tutaj kup i trzymaj przez 3 lata, mozna to robic rok, co
    udowodnie na wlasnym portfelu, ale nie 3 lata.

    ten portfel ma na koniec roku przekroczyc 50%.

    kroovka

  • 7. Data: 2009-03-04 20:39:30
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Gekko pisze:
    > Mowie Wam niedowiarki, prawdziwa: najwieksza z wielkich... przed nami...

    Oczywiście, że hossa. Nareszcie. Niestety ja przy 20% wypływam.
    Liczonych od dołka.

  • 8. Data: 2009-03-04 20:43:19
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Wojciech Frybyśu"

    > Oczywiście, że hossa. Nareszcie. Niestety ja przy 20% wypływam.
    > Liczonych od dołka.

    to jeszcze 1% i dla Ciebie koniec inwestycji

  • 9. Data: 2009-03-04 20:49:40
    Od: " XX;" <d...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> napisał(a):

    Oczywiście, że hossa. Nareszcie. Niestety ja przy 20% wypływam.
    Liczonych od dołka.

    Techniczne odbicie powinno być sporo wyższe niż 20% ale gwarancji na to
    oczywiście nie ma żadnych.
    Na powrót hossy nie ma póki co żadnych realnych przesłanek. Kryzys w świecie
    potrwa jeszcze długo.
    Może za rok zaczniemy myśleć o definitywnym końcu bessy a może jeszcze później?

  • 10. Data: 2009-03-04 20:50:43
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Alkortrade. Robert Krassowski pisze:

    > Użytkownik "Wojciech Frybyśu"

    > to jeszcze 1% i dla Ciebie koniec inwestycji

    Nie rozumiem?
    Weżmy sobie np. takie cuś
    http://www.money.pl/d/gielda/gpw/chart.php?chart=wig
    20&period=_12
    Zatem dołek 16 lutego. 1327 WIG20 do 1592.40 będzie rosło.
    Teraz chyba jaśniej się wyrażam. Tzn. myślę, że będzie rosło
    więcej, ale ja juz nie będę czekał.