    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym
    Date: Thu, 5 Mar 2009 12:57:12 +0100

    <d...@g...com> wrote in message
    news:0e2895f8-192f-4a22-8724-c5a8ad597af1@r18g2000vb
    i.googlegroups.com...

    > Cenę żeś walnął z kosmosu....
    > Technicznie taki sofcik mozna walnąć przy pomocy Excela (przez DDE) w maks
    > jeden dzień ( z podstawowymi testami) dla obu indeksow (bo przeciez mówimy
    > tylko o WIG20 i mWIG40 dla innych to nie ma sensu)
    > i potem uzywać dowoli ( tylko wagi należy samemu potem updatowac jak sie
    > zmienią).
    >
    > george

    Uważamy że cena jest odpowiednia. Pytanie. Ile były wart ten program
    jeżeli przynosił by Panu realne korzyści?

    Nie każdy ma excela, potrafi pisać skrypty oraz dzielić się swoją
    pracą.

    jeśli oprócz programu (którego komplikacja techniczna jest znikoma według
    mnie) oferuje pan również skuteczną strategię jego używania w postaci
    uzyskiwanych za pomocą programu sygnałów dającą potwierdzony przypływ
    gotówki to jestem w stanie zapłacić część miesiecznych zysków generowanych
    przez ten "system".
    Samo generwanie wig20 w czasie "rzeczywistym" w odróżnieniu od 15sek
    interwałów moim zdaniem niczego nie "gwarantuje"... za strategie
    inwestycyjną na tym opartą... hmm możemy ponegocjowac jak zobacze equity...i
    statystykę.

    george