  • 11. Data: 2013-04-16 07:07:10
    Temat: Re: Obiecanki mBanku
    Od: MK <m...@i...pl>

    Pan Sowa <p...@g...ru> Wrote in message:

    > Też dostałem ww. propozycję. Czy opcja działa ? Nie wiem.

    ja dostałem taką ofertę prawie 3 lata temu do tej pory działa bez
    zarzutu. niedługo będą wymieniać kartę zobaczymy czy przy okazji
    się coś nie zepsuje ;)

    --
    pozdrawiam
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 12. Data: 2013-04-16 16:57:36
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:kkhsf2$dvi$2@dont-email.me>, witek wrote:

    > to po co informujesz?

    Jest obowiązek, o ile wiem.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 13. Data: 2013-04-16 17:18:59
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 16.04.2013 o 16:57 perian <p...@i...pl> pisze:

    > Jest obowiązek, o ile wiem.

    W mB nie zdarzyło mi się, żeby konsultant informował mnie, że rozmowa jest
    nagrywana. Może nie pamiętam, nie dzwonię tam zbyt często. Ale za to inf.
    o nagrywaniu na pewno zapodaje automat, bodajże na początku połączenia. W
    tym samym momencie informuję go, tj. ten automat, że ja również nagrywam
    rozmowę. Czy to wystarczy - nie wiem, ale ja tak robię :)

    sas

  • 14. Data: 2013-04-16 17:55:24
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:op.wvm3hxqtcgeagj@ter>, sas wrote:

    > tym samym momencie informuję go, tj. ten automat, że ja również nagrywam
    > rozmowę. Czy to wystarczy - nie wiem, ale ja tak robię :)

    Fajne! W sumie zacznę też tak robić, mam nadzieję, że od momentu
    automatycznego komunikatu się nagrywa ;)

  • 15. Data: 2013-04-16 18:51:06
    Od: a...@g...pl

    perian wrote:

    > Fajne! W sumie zacznę też tak robić, mam nadzieję, że od momentu
    > automatycznego komunikatu się nagrywa ;)

    I po co? Nikogo informować nie musisz, że nagrywasz.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 16. Data: 2013-04-16 19:49:41
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-04-16 18:51, a...@g...pl pisze:
    > I po co? Nikogo informować nie musisz, że nagrywasz.

    Ja też informuję. Rozmowa jest w większości przypadków bardziej rzeczowa
    i konstruktywna...

    --
    radar

  • 17. Data: 2013-04-16 21:03:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    perian wrote:

    > Jest obowiązek, o ile wiem.

    nie ma i nie bylo.

  • 18. Data: 2013-04-17 08:00:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Apr 2013 14:03:57 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > nie ma i nie bylo.

    To po co banki odtwarzają taki komunikat?;)

    --
    Marek

  • 19. Data: 2013-04-17 08:07:18
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > To po co banki odtwarzają taki komunikat?;)

    W trosce o dobro naszych klientów ... ;)

  • 20. Data: 2013-04-17 09:10:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marek <f...@f...com> writes:

    > To po co banki odtwarzają taki komunikat?;)
    1. Ze względów psychologicznych?
    2. bo gdzieś jest (np. w US) i nie chce sie nikomu różnicować procedur

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/