  • 1. Data: 2013-04-15 17:26:22
    Temat: Obiecanki mBanku
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Gdy pod koniec ub. roku zamawiałem nową kartę Visa Electron w mBanku,
    konsultantka oznajmiła mi, że mBank dożywotnio zwalnia mnie z opłat za
    tę kartę.
    Na ogół co miesiąc dokonywałem płatności tą kartą na kwoty rzędu
    kilkuset złotych, ale w ubiegłym miesiącu byłem trochę za granicą i
    akurat płatności złotówkowych nie miałem.
    Dzisiaj patrzę, a mBank obciążył moje konto opłatą za kartę w wysokości
    2 PLN.
    Faaajny ten mBank :/

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2013-04-15 18:37:37
    Temat: Re: Obiecanki mBanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > akurat płatności złotówkowych nie miałem.
    > Dzisiaj patrzę, a mBank obciążył moje konto opłatą za kartę w wysokości

    fajna ta konsultantka, dostałeś to od niej na piśmie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-04-15 19:00:13
    Od: Stefan Jaziński <s...@g...com>

    On 15 Kwi, 17:26, Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
> [...]
    > akurat płatności złotówkowych nie miałem.
    > Dzisiaj patrzę, a mBank obciążył moje konto opłatą za kartę w wysokości

    Nie jesteś jedyny. Też, z racji dużych obrotów, miałem być zwolniony z
    opłaty za kartę (nie testowałem) i z opłaty za wypłatę z "obcych"
    bankomatów - a to sprawdziłem i... niestety, pobrało 5 zł. Olałem ich.

  • 4. Data: 2013-04-15 19:03:43
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 18:37:37 +0200, RobertS napisał(a):

    > fajna ta konsultantka, dostałeś to od niej na piśmie?

    mBank nic na piśmie nie daje.
    Gdy wysłałem dzisiaj do mBanku emaila z zapytaniem, czy jestem z tej
    opłat zwolniony, czy nie, to też mi nie udzielili odpowiedzi.
    Odpowiedzieli tylko:
    "Aby sprawdzić szczegóły odnośnie karty do Pana rachunku zapraszam do
    kontaktu telefonicznego z Konsultantem mLinii, który chętnie pomoże
    rozwiązać zaistniałą sytuację."

  • 5. Data: 2013-04-15 19:14:11
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2013-04-15 18:37, RobertS pisze:
    > fajna ta konsultantka, dostałeś to od niej na piśmie?

    Nie, ponieważ bank odmówił takiej dyspozycji.
    Też dostałem ww. propozycję. Czy opcja działa ? Nie wiem.

    Mr. Owl

  • 6. Data: 2013-04-15 19:25:04
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 15.04.2013 o 18:37 RobertS <b...@x...pl> pisze:

    > fajna ta konsultantka, dostałeś to od niej na piśmie?

    Na początku rozmowy z konsultantem jest info, że rozmowa jest nagrywana.
    Samemu też można taką rozmowę zarejestrować, jeżeli telefon to umożliwia.
    Czy przy rozmowe z mB/reklamacji nie można się powołać na takie nagranie?

    sas

  • 7. Data: 2013-04-15 20:30:18
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-04-15 19:25, sas pisze:

> [...]
    > Samemu też można taką rozmowę zarejestrować, jeżeli telefon to
    > umożliwia. Czy przy rozmowe z mB/reklamacji nie można się powołać na

    Taaa, nagrywać to my was... Opisywane były przypadki, gdy ludzie
    informowali konsultantów, że również nagrywają rozmowę i po usłyszeniu
    takiej informacji konsultanci rozłączali się.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2013-04-15 21:23:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > "Aby sprawdzić szczegóły odnośnie karty do Pana rachunku zapraszam do
    > kontaktu telefonicznego z Konsultantem mLinii, który chętnie pomoże

    no to sorry, nigdy z takich "telefonicznych" ofert nie korzystam, jak
    kiedyś dzwonili, że mogę mieć citka gratis na zawsze to poprosiłem o
    papier na ten temat...i przysłali ;-)

    ps
    może przez takie jazdy nie korzystam już aktywnie z ich konta...?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2013-04-15 23:48:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krystek wrote:

    > Taaa, nagrywać to my was... Opisywane były przypadki, gdy ludzie
    > informowali konsultantów, że również nagrywają rozmowę i po usłyszeniu
    > takiej informacji konsultanci rozłączali się.
    >
    > K.

    to po co informujesz?

  • 10. Data: 2013-04-16 00:44:43
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Chris94 wrote:

> [...]
    > "Aby sprawdzić szczegóły odnośnie karty do Pana rachunku zapraszam do
    > kontaktu telefonicznego z Konsultantem mLinii, który chętnie pomoże

    Ten bank nie odpowiada nawet na pisma papierowe złożone osobiście w
    oddziale banku. Na kopii pisma pracownik banku złożył pieczątkę i podpis
    poświadczając, że "Wpłynęło dnia...". Minęło 4 lata i co? Nic.