  • 1. Data: 2013-04-15 20:30:02
    Temat: IKO - plantosci mobilne z bezplatnym kontem
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    Nie wiem, czy juz korzystacie z IKO, ale jesli chcecie przetestowac, to w ofercie
    pojawilo sie Superkonto IKO http://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/rachunki/ra
    chunki-osobiste/superkonto-z-iko/ - jesli bez karty - calkowicie bezplatne (3,5PLN
    karta, 0 przy 350PLN obrotu bezgotowkowego). Akurat dobre do potestowania IKO.

    Mozna otworzyc przez kuriera - dp przetestowania proces.

    Swoja droga - juz niedlugo w ofercie PKO konto dla dzieciakow <13 roku zycia (od 0 do
    13 - nie SKO :) Osoby z Wawy i Lodzi ktore jako pierwsze chcialyby potestowac
    (zarowno od storny dziecka jak i rodzica) - prosze o kontakt na priv.

    MM

  • 2. Data: 2013-04-15 21:19:46
    Temat: Re: IKO - plantosci mobilne z bezplatnym kontem
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    (zarowno od storny dziecka jak i rodzica) - prosze o kontakt na priv.

    nie jestem klientem PKO BP i nie mam żadnego dostępu czy to znaczy, że
    za konto będę płacił:

    0 zł pod warunkiem posiadania przez Klienta, będącego stroną umowy
    Rachunku, aktywnego kanału mobilnego w ostatnim dniu roboczym miesiąca,
    którego dot. opłata; w przeciwnym razie 6,90 zł

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-04-16 04:24:51
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-15 21:19, RobertS pisze:

> [...]
    > Rachunku, aktywnego kanału mobilnego w ostatnim dniu roboczym miesiąca,
    > którego dot. opłata; w przeciwnym razie 6,90 zł
    To dlaczego musi tam wpływać moje wynagrodzenie?
    Nie wpływa do PKO BP i co m-c mi pobierają 6,90 (zasilam konto, żeby
    mieli z czego pobrać).
    Nie podoba mi się zdzieranie z ludzi pieniędzy przez Banki.

    --
    animka

  • 4. Data: 2013-04-16 08:21:43
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-04-15 20:30, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
> [...]
    karta, 0 przy 350PLN obrotu bezgotowkowego). Akurat dobre do potestowania IKO.

    > Mozna otworzyc przez kuriera - dp przetestowania proces.

    może i bym się skusił, ale mam telefon zrootowany więc na razie odpadam
    z interesu,
    a wiesz może jak idą prace nad wdrożeniem IKO do Inteligo?? Wtedy
    obyłoby się bez zakładania dodatkowego konta

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2013-04-16 18:03:38
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 21:19:46 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    Rachunku, aktywnego kanału mobilnego w ostatnim dniu roboczym miesiąca, którego dot.
    opłata; w przeciwnym razie 6,90 zł -- pozdrawiam RobertS

    Robert - aktywujesz IKO i konto jest bezplatne - stad nazwa IKO. Jesli chcesz konto
    za free - to mamy Inteligo :) (ale tam jeszcze IKO nie ma)

  • 6. Data: 2013-04-16 18:07:09
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 08:21:43 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]
    karta, 0 przy 350PLN obrotu bezgotowkowego). Akurat dobre do potestowania IKO. > >
    Mozna otworzyc przez kuriera - dp przetestowania proces. > może i bym się skusił, ale
    mam telefon zrootowany więc na razie odpadam z interesu, a wiesz może jak idą prace
    nad wdrożeniem IKO do Inteligo?? Wtedy obyłoby się bez zakładania dodatkowego konta
    -- pozdrawiam Marcin

    Jak wiecie Inteligo pracuje na Profile, a duzy bank na Alnovie (inna nazwa Altamiry).
    Stad jakby nie patrzec z technicznego punktu widzenia to sa dwa banki. Oczywiscie sa
    "szyny" integracyjne, ale to nie takie latwe.

    Zapewne najpierw pojawi sie mobilna portmonetka (jako, ze w ramach jednego banku
    jest, to przez mobilna wersje Inteligo zasilisz ten rachunek praktycznie on-lne).
    Sama usluga - planowana ten rok - ale trudno mi powiedziec czy to bedzie koniec III
    czy poczatek IV kwartalu.

    No a sama portmonetka bedzie dostepna dla kazdego do potestowania :) Niezaleznie od
    banku (tyle, ze w werji pre-paid).

  • 7. Data: 2013-04-16 21:48:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 11:30:02 -0700, Michal 'Amra' Macierzynski
    napisał(a):

> [...]
    > obrotu bezgotowkowego). Akurat dobre do potestowania IKO.
    >
    > Mozna otworzyc przez kuriera - dp przetestowania proces.

    Ja mam aktualnie telefon z Windows Phone - wiadomo kiedy będzie działać
    na nim IKO? Na razie widzę tylko Android/iOS.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-04-16 23:07:17
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 21:48:52 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > Ja mam aktualnie telefon z Windows Phone - wiadomo kiedy będzie działać
    >
    > na nim IKO? Na razie widzę tylko Android/iOS.

    Jest jeszcze BB i Android.
    Na WP troche jeszcze trzeba poczekac. Niestety jak zacyznalismy (czyli stosunkowo
    niedawno) WP byl jeszce egzotyka :)
    Ale myslimy, bedzie

  • 9. Data: 2013-04-17 01:11:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-16 18:03, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:

    > Robert - aktywujesz IKO i konto jest bezplatne - stad nazwa IKO. Jesli chcesz konto
    za free - to mamy Inteligo :) (ale tam jeszcze IKO nie ma)

    Amra - zapomniałeś jak się usenetu używa ? :)

    WROTKI ! WROTKI !!!

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 10. Data: 2013-04-17 17:41:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Apr 2013 14:07:17 -0700, Michal 'Amra' Macierzynski
    napisał(a):

    > Jest jeszcze BB i Android.
    > Na WP troche jeszcze trzeba poczekac. Niestety jak zacyznalismy (czyli
    > stosunkowo niedawno) WP byl jeszce egzotyka :)
    > Ale myslimy, bedzie

    No co to się porobiło na tym świecie, że Windows stał się egzotyką ;)
    BTW rozumiem o co chodzi chciałem po prostu wiedzieć czy w ogóle
    planujecie. Z tego co wiem, to aplikacje gdzie w grę wchodzą finanse, są
    na WP ciężkie do przepchnięcia i podobno dużo zachodu np. sBill się
    jeszcze nie doczekał. Także pewnie tutaj też poczekamy.

    --
    xbartx