  • Data: 2004-10-19 10:08:09
    Temat: Re: [OT]Re: mBank - bekowy bank :-)
    Od: "August" <@www.augustowski.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:cl2o18$6rf$1@news.onet.pl grupowicz Glenn napisał:

    > No to nie masz wyjścia - jesteś "skazany" na trzymanie tam konta :-)
    > Ciekawe jest to co piszesz - nie masz mozliwości poinformowania
    > kontrahentów? Trochę dziwne :-)

    Kontrahentów? ROTFL- ja bym ich tak nie nazwał.
    Napisałem 'podmiotow' by fachowo brzmiało :-P
    Nie wszedzie jest tak ze .. internet, telefony, Ameryka.
    Zreszta po co sie tlumacze. Zadalem pytanie i prosilem o ew. odpowiedz.

    > orientuję. Być może zwalniają z opłat VIPów, ale nie sądzę żeby to był
    > Twój przypadek :-)

    Rowniez nie sadze :-) Pelna zgoda.

    > Na to pytanie odpowiedziałby albo ktoś z banku, albo ktoś kto ma takie
    > "doświadczenie" z danym bankiem - tutaj chyba nikt nie odpowie. Pytanie
    > "po co Ci to" wraca jak bumerang ;-) Naprawdę warto ryzykować debety,
    > komornika, wpisanie na czarną listę za 120 zł (konto podstawowe w BZWBK
    > chyba 5 PLN kosztuje, a karty przecież nie musisz brać) ?

    Ok. Dzieki za poswiecony czas.

    --
    S pozdravem,
    August