  • Data: 2004-10-19 11:54:32
    Temat: Re: [OT]Re: mBank - bekowy bank :-)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn wrote:

    > Z BIKu dane są usuwane po 2 latach bodajże - na wniosek banku który
    > dane podał.

    Autopoprawka - trwa to dłużej:

    "BIK jest zobowiązany do:
    przetwarzania danych przesyłanych przez bank we Wsadzie informacyjnym i
    Zapytaniu oraz ich udostępniania i przechowywania przez okres:
    5 lat od dnia zamknięcia rachunku dla rachunków nie wykazujących zaległości
    powyżej 30 dni,
    7 lat od dnia zamknięcia rachunku dla rachunków wykazujących zaległości
    powyżej 30 dni,
    1 roku o zapytaniach (BIOZ) od dnia otrzymania Zapytania, "

    Żródło: www.bik.pl