  • Data: 2004-10-19 14:33:19
    Temat: Re: mBank - bekowy bank :-)
    Od: "Piter" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Lubojański" news:cl385h$2rd$1@inews.gazeta.pl
    > No nie wiem...Listy wysyłane pocztą jakoś zawsze dochodzą max po 3-4
    > dniach. Wysyłane do mBanku zawsze idą 10 dni. IMHO to tylko wygodna
    > wymówka dla mBanku.

    To ja sam nie wiem co już mam myśleć na ten temat... :( Karta Visa Electron
    szła do mnie ok. 4 dni. Natomiast karta VISA została wysłana tego samego
    dnia co Visa Electron a co ciekawe doszła do mnie dopiero po ok. 8 dniach od
    otrzymania pierwszej karty tj. Visa Electron. Aby było jeszcze śmieszniej na
    kopertach były te same daty wysłania przez pocztę polską. No więc jak? Kogo
    można tutaj winić. Bo ja już się w tym pogubiłem.