    From: "August" <@www.augustowski.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT]Re: mBank - bekowy bank :-)
    Date: Tue, 19 Oct 2004 10:49:40 +0200

    W artykule news:cl2jlf$70h$1@news.onet.pl grupowicz Glenn napisał:

    > Nie wiem, ale po co Ci to? Takie postępowanie może się dla Ciebie skończyć
    > niezbyt przyjemnie - zostaniesz wciągnięty na listy niesolidnych i jak
    > będziesz się starał o kredyt, to go po prostu nie dostaniesz. I dopiero
    > będzie krzyk ;-)

    Nie "po co mi to", bo konto bylo co uzywane do niedawna. Jednakze z drugiej
    czesci wypowiedzi juz sam wydedukowalem co powinienem zrobic ;->
    I dalej, jaki jest status tego konta,jesli wplywy na nie zaczalbym kierowac
    ponownie za np. 2 lata. Bank nalicza sobie spokojnie frycowe, a gdy
    pieniadze wplyna ponownie na konto odliczy od salda zalegle oplaty
    (+odsetki?). Pytanie jest nastepujace: Jak dlugo moge tak postepowac, aby
    nie latac co miesiac z 2,50zł do banku?

    --
    S pozdravem,
    August