  • 21. Data: 2005-11-24 07:24:30
    Temat: Re: Karty platnicze a polskie znaki w [Card owner]
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > A tak OT - ciekawe czy Chińczycy też nie mają problemów?

    Najmniejszych. Kazdy znak ma oficjalna transkrypcje na ciag liter alfabetu
    lacinskiego i jest ona stosowana. Kazda ksiazka telefoniczna w Chinach
    zawiera "slownik" transkrypcji znakow chinskich na lacinskie; bez tego
    trudno by bylo ustawic nazwiska w kolejnosci alfabetycznej.

  • 22. Data: 2005-11-24 09:13:55
    Temat: Re: [OT] Poradnictwo matrymonialne
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Ano! I kredyt hipoteczny tyż :-D

    Skoro pbb to nawet OT finanse się pojawiły :-D

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 23. Data: 2005-11-24 09:52:59
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > A tak OT - ciekawe czy Chińczycy też nie mają problemów?

    Odpowiadając trochę nie na temat, to kartę w http://www.bog.ge dostałem z
    nazwiskiem czcionką łacińską.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 24. Data: 2005-11-24 10:02:15
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Powiedz to Onemu ;-)

    Ja tam swoją namówiłem na zmianę, nie leżało mi jakoś Meshvildishvili, ale
    teraz marudzi, że jej się nie podoba Niedźwiecka bo znajomi nie mogą
    wymówić.

  • 25. Data: 2005-11-24 11:43:38
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Może jakieś bliźniaki :-D ?

    Propozycja? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 26. Data: 2005-11-24 11:57:34
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    "Tomek" <t...@g...pl> wrote in message
    > Nigdzie nie jest powiedziane, ze imie i nazwisko na karcie musi byc zgodne
    > z tym, co jest napisane w dokumentach tozsamosci. Ja na przyklad zmienilem
    > sobie imie na karcie z polskiego na odpowiednik angielski

    Ja swego czasu na citibankowej karcie kredytowej zamiast imienia mialam
    ksywke :P

    m.

  • 27. Data: 2005-11-24 13:48:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Tomek" <t...@g...pl> writes:

    > Nigdzie nie jest powiedziane, ze imie i nazwisko na karcie musi byc zgodne z
    > tym, co jest napisane w dokumentach tozsamosci. Ja na przyklad zmienilem
    > sobie imie na karcie z polskiego na odpowiednik angielski (ale nie ze
    > snobizmu - choc nikt mi w to nie wierzy - ale dlatego, ze tak bylo krocej;
    > polskie imie z moim dosc dlugim nazwisliem przekraczalo dopuszczalna ilosc
    > znakow).

    Podejrzane: Tomasz vs Thomas.
    Chyba ze to jakas forma "Tom" czy cos podobnego.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2005-11-24 14:48:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Maciej Loret wrote:
    > Witam.

    > Propozycja? ;)

    Ekhm - raczej luźna myśl ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 29. Data: 2005-11-24 14:48:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > Ja tam swoją namówiłem na zmianę, nie leżało mi jakoś
    > Meshvildishvili, ale teraz marudzi, że jej się nie podoba Niedźwiecka
    > bo znajomi nie mogą wymówić.

    Niech zmieni na Meshvidishvili-Niedźwiecka i w ten sposób zarówno znajomi
    Twoi jak i Szanownej Małżonki będą mieli ten sam problem z wymową ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 30. Data: 2005-11-24 15:02:33
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Niech zmieni na Meshvidishvili-Niedźwiecka i w ten sposób zarówno znajomi
    > Twoi jak i Szanownej Małżonki będą mieli ten sam problem z wymową ;-)

    Zgubiłaś jedno "l" - Meshvildishvili

    Jakoś dziwnie wygląda takie mieszanie, już chyba lepiej:
    Meshvildishvili-Datunashvili (lub po Swanetyńsku Datviani) lub
    Strzelecka-Niedźwiecka

    Kończę bo to jest już NTG