  • 1. Data: 2005-11-23 22:12:19
    Temat: Karty platnicze a polskie znaki w [Card owner]
    Od: Olek_ <o...@g...pl>

    Czy placac w zagraniczych sklpeach internetowych kartą nie bedzie
    problemu gdy w polu [Card owner] wpisze sie imie i nazwisko posiadacza z
    poslkimi znakami? albo zapytam inaczej, czy przy wyrabianiu sobie karty
    (allekarta lub inteligo) podawac polskie znaki we wniosku i w polu ktore
    znajdzie sie nadrukkowane (wytloczone) na karcie, czy moze lepiej pisac
    bez naszych narodowych liter? tylko czy gdy podam bez polskich, nie
    bedzie problemow z weryfikacja?? bo w dowodze mam przeciez polskie
    litery?? Prosze o pomoc - pilnie musze wyrobic sobie karte w celu
    dokonania platnosci ktora mozna jedynie za pomoca karty dokonac,

    Olek

  • 2. Data: 2005-11-23 22:21:26
    Temat: Re: Karty platnicze a polskie znaki w [Card owner]
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Olek_ wrote:
    > Czy placac w zagraniczych sklpeach internetowych kartą nie bedzie
    > problemu gdy w polu [Card owner] wpisze sie imie i nazwisko
    > posiadacza z poslkimi znakami?

    Zapewne będzie. Wyrób sobie kartę bez ogonków na wszelki wypadek.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-11-23 22:38:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > Zapewne będzie. Wyrób sobie kartę bez ogonków na wszelki wypadek.

    Nie będzie. A na pasku karta i tak ma nazwisko bez ogonków...

    MJ

  • 4. Data: 2005-11-23 22:39:47
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-11-23 23:21- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Zapewne będzie. Wyrób sobie kartę bez ogonków na wszelki wypadek.

    Aż z ciekawości sobie przypomniałem, co mam na tych kartach powytłaczane.
    Na wszystkich wydanych w Polsce embosowanych mam "ń". I nigdy to, nikomu
    i w niczym nie przeszkadzało.
    Nawet, kurde, CMOT Dibbler'owi to nie przeszkadzało :-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 5. Data: 2005-11-23 22:43:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
> [...]
    > nigdy to, nikomu i w niczym nie przeszkadzało.
    > Nawet, kurde, CMOT Dibbler'owi to nie przeszkadzało :-)

    Zaasekurowałam tym "zapewne" a to dlatego, że

    1. Nie mam ogonków w obecnym nazwisku
    2. W tym przyszłym też mieć nie będę
    3. Nie chciało mi się grzebać w archiwum :-P

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-11-23 22:44:12
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-11-23 23:38- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Michal Jankowski, gdy pisał(a):

    > Nie będzie.

    Świnto prawda!

    > A na pasku karta i tak ma nazwisko bez ogonków...

    To akurat w sklepach internetowych ma znaczenie średnie ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 7. Data: 2005-11-23 22:46:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > 2005-11-23 23:38- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Michal Jankowski, gdy pisał(a):

    > Świnto prawda!

    A tak OT - ciekawe czy Chińczycy też nie mają problemów?

    > To akurat w sklepach internetowych ma znaczenie średnie ;-)

    Powiedziałabym - marginalne ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-11-23 22:48:10
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-11-23 23:43- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    To warto zmieniać?

    :-P

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 9. Data: 2005-11-23 22:52:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:

    > To warto zmieniać?
    >
    > :-P

    A wiesz, że to jest jakiś argument :-P Chociaż z drugiej strony - ta kiecka
    jednak fajna jest ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-11-23 22:55:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> writes:

    > To akurat w sklepach internetowych ma znaczenie średnie ;-)

    Wiesz, to, co karta ma wytloczone ma w tej sytuacji znaczenie podobne.

    MJ