  • 31. Data: 2005-11-24 15:04:21
    Temat: Re: Karty platnicze a polskie znaki w [Card owner]
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Podejrzane: Tomasz vs Thomas.
    > Chyba ze to jakas forma "Tom" czy cos podobnego.

    Chyba na AmExie mialem G. Niedzwiecki, bo Grzegorz Niedzwiecki byl dla nich
    zbyt dlugi.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2005-11-24 17:33:10
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Widzieć nie widzi (chyba, że ma kamerę :-D ), ale to co na karcie powinno
    > się zgadzać z tym co wpisujesz. Zakupy Iksinskiego płacone kartą Iksińskiego
    > ? Nikt nie weryfikuje nazwiska?

    Ja mam "ł" zarówno w imieniu rzeczywistym jak i wyembosowanym na kartach
    :-). Jak zdarzało mi się kupować coś przez neta "zagramanicą" pisałem
    "l" zamiast "ł" i wszystko szło OK. Przy zakupach w .pl piszę "ł".

    Przemek

  • 33. Data: 2005-11-24 17:40:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomek"
    > Moja rada - dac bez polskich znakow.

    dobra rada ale nie zawsze skuteczna
    zawsze podaje na blankiecie w polu "opis karty"
    bez polskich znakow i w 3/4 wypadkow banki
    mają to gdzieś - dostaje karte z polskimi literkami
    ostatnio DB-PBC byl taki nadgorliwy
    *** blad ***

  • 34. Data: 2005-11-24 17:46:28
    Temat: Re: [OT] Poradnictwo matrymonialne
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Niech zmieni na Meshvidishvili-Niedźwiecka i w ten sposób zarówno
    > znajomi Twoi jak i Szanownej Małżonki będą mieli ten sam problem z
    > wymową ;-)

    Ale na jakiej karcie to by się zmieściło :-)?

    Przemek

    PS. Moja małżonka nie zmieniła nazwiska. Trochę to budzi zdziwienie w
    naszym konserwatywnym społeczeństwie. Jak braliśmy hipoteczny, to facet
    z banku najpierw się mocno zdziwił, a następnie dołączył do naszej
    teczki ksero z odpisu aktu ślubu, żeby nikt się nie czepiał :-).

  • 35. Data: 2005-11-24 22:22:38
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 23 Nov 2005 23:39:47 +0100, yayco
    <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> wrote:

    >Aż z ciekawości sobie przypomniałem, co mam na tych kartach powytłaczane.
    >Na wszystkich wydanych w Polsce embosowanych mam "ń". I nigdy to, nikomu
    >i w niczym nie przeszkadzało.

    Pierniczysz głodne kawałki. Jakim cudem w "yayco" masz "ń" ????????
    :))))))))))))

    PG

  • 36. Data: 2005-11-25 07:35:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2005 23:39:47 +0100, yayco napisał(a):
> [...]

    > i w niczym nie przeszkadzało.
    > Nawet, kurde, CMOT Dibbler'owi to nie przeszkadzało :-)

    Ja specjalnie nie wierzę w to co banki sprawdzają a co nie - po tym, jak
    kupując coś w amazonie uznałem że "Card Holder" to wydawca banku i wpisałem
    "Bank BPH". Zakupy przeszły, problemów nie było. A pewnego dnia po
    zalogowaniu trochę mnie zastanowiło to "Welcome, Bank BPH!"... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004