  • 1. Data: 2005-11-23 19:26:53
    Temat: niedługo rocznica utworzenia euroelixiru i dalej dupa
    Od: "dect" <m...@g...pl>

    Znakomita wiekszosc banków on-line nie prowadzi miedzynarodnych przelewów
    czy to nie opłacalne

  • 2. Data: 2005-11-23 19:45:49
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "dect" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Znakomita wiekszosc banków on-line nie prowadzi miedzynarodnych przelewów czy
    > to nie opłacalne
    a te , które prowadzą ździerają niemiłosiernie -> BZ WBK

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-11-23 20:04:23
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "dect" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Znakomita wiekszosc banków on-line nie prowadzi miedzynarodnych przelewów
    > czy to nie opłacalne

    wszystko co z bankowoscia jest oplacalne, ta dziedzina tez, tyle, że wymaga
    zatrudnienia (dodatkowego) specjalisty, a własciwie ze względów
    bezpieczeństwa - kilku specjalistów, a to juz oznacza koszty, bo to nie to
    samo co zatrudnic studenta na infolinii za kilka baksów miesięcznie - czasem
    bez zusu, a nawet i bez podatku

  • 4. Data: 2005-11-23 20:08:11
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    dect <m...@g...pl> wrote:
    > Znakomita wiekszosc banków on-line nie prowadzi miedzynarodnych przelewów
    > czy to nie opłacalne

    Cholera ich wie, jak oni tam te pieniądze przelewają - dla banków jest
    istotne, że prowizje zdzierają takie, jak zawsze :)

    P.

  • 5. Data: 2005-11-24 16:30:13
    Od: "Andrum" <z...@o...pl>

    > a te , które prowadzą ździerają niemiłosiernie -> BZ WBK
    >
    > Pozdrawiam

    praktycznie wszystkie banki poza Millenium niemilosiernie zdzieraja na
    przelewach walutowych, a troche nie chce mi sie przenosic z mojego Multi...
    moze jakas akcja mailingowa do bankow, co by sie opamietali w tym
    zdzieraniu?....
    Andrum

  • 6. Data: 2005-11-24 18:38:11
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    Użytkownik "Andrum" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > praktycznie wszystkie banki poza Millenium niemilosiernie zdzieraja na

    i KB !