  • 1. Data: 2005-11-24 06:41:44
    Temat: OKO? UCHU? SLASKI?SPOLDZIELCZY?
    Od: CVC <a...@w...pl>

    Witajcie, szanowni grupowicze, specjalisci od spraw bankowych hehhe..
    Moje pytanie dotyczy konta oszczednosciowego OKO w ING Bank Slaski, co
    myslicie czy majac 20 tysiecy warto z tego skorzystac, kiedy pieniazki
    nie sa mi potrzebne..
    Zastanawialem sie czy ktorys z bankow nie oferuje czegos nieco lepszego
    i wogole mam wrazenie ze BAnk Slaski jest b.drogim bankiem, ale moze sie
    myle.. Jesli sugerujecie przejsc do innego BAnku, badz skorzystac z
    innej uslugi bylbym wdzieczny za jakies uwagi i propozycje.
    Wiem ze wyslecie mnie do BAnkoq w celu pobrania cen oplat i wszystkich
    prowizji ale pytam wtajemniczone osoby o ich doswiadczenia...

    P.S. NIe prowadze zadnej firmy, przymierzam sie za jakis czas do zakupu
    mieszkania, przelewow dokonuje zadko, chcialbym miec wglad w konto za
    posrednictem netu.. POzdrowka.. )

  • 2. Data: 2005-11-24 11:36:56
    Temat: Re: OKO? UCHU? SLASKI?SPOLDZIELCZY?
    Od: "miecznik" <p...@W...gazeta.pl>

    Jeżeli chodzi o samo tylko OKO w ING Banku jest bardzo ciekawym produktem.
    Minusem jest ograniczenie tylko do jednego bezpłatnego przelewu/wypłaty raz w
    miesiącu.
    Ale mając większe nadwyżki nie pakowałbym wszystkiego w jedno konto.
    Pobawiłbym się trochę w fundusze inwestycyjne (np. SFI w mBanku).

    Dla porównania oprocentowanie innych kont oszczędnościowych:
    - OKO ING Bank - 3,75% (dla kwot poniżej 100k PLN)
    - Plus Konto VW Bank direct - 3,70% (dla kwot poniżej 25k PLN)
    - eMax Plus mBank - 3,80%
    - TOP Getin Bank - 4,10% (dla kwot od 10k do 30k PLN)