  • 1. Data: 2005-11-23 21:03:27
    Temat: Kredyt - PILNE
    Od: Monia <w...@t...net>

    Witam poradzcie i w jakiej walucie kredyt 100 tyś. złotych i w jakim
    banku. Wiem, że zarabiam w PLN ale proszę o radę. Decyzja najpóźniej
    24.11.br.

  • 2. Data: 2005-11-23 22:45:31
    Temat: Re: Kredyt - PILNE
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Monia" <w...@t...net> napisał w wiadomości
    > w jakiej walucie kredyt 100 tyś. złotych

    Juz chyba waluta zostala zdefiniowana ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-11-27 09:18:38
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Juz chyba waluta zostala zdefiniowana ?

    Miał wypisać kwotę kredytu w poszczególnych wchodzących w grę walutach
    na dzień pisania posta? Pytanie jest o kredyt denominowany w wysokości
    będącej równowartością 100000,00 PLN i tyle.

    --
    Konrad Zak
    http://konradzak.com/powerofcli http://akademiaruchu.com.pl

  • 4. Data: 2005-11-27 09:19:19
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    Konrad Zak napisał(a):

    > Miał (...)

    Przepraszam, miała.

  • 5. Data: 2005-11-27 09:21:21
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    Monia napisał(a):

    > Witam poradzcie i w jakiej walucie kredyt 100 tyś. złotych i w jakim
    > banku. Wiem, że zarabiam w PLN ale proszę o radę. Decyzja najpóźniej
    > 24.11.br.

    To już jakby po decyzji, ale jeśli nie to nadal korzystnie wychodzi CHF
    i trwa zdaje się korzystna oferta "promocyjna" Fortis Banku.