  • Data: 2018-11-07 15:25:41
    Temat: Re: [OT] Poczta Polska i XXI wiek
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 listopada 2018 13:28:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Rację trzeba Tobie tu przyznać.

    Hmmm, a tego pornhuba to gdzie by oglądał?
    Idzie o to, że jak ogląda, to raczej ma kompa albo chociaż słuchawkę z netem - i
    raczej też jakiś bank, z którego może przelew zlecić zdecydowanie dyskretniej - bo na
    poczcie swoich danych się nie dyktuje, tylko trzeba pokazać dowód (hmm, fakt, może
    być fałszywy czy "kolekcjonerski", byle się japa zgadzała, ale jak wtedy pornhub się
    dowie, że to przelew przedłużający dany login?).
    Widziałem/słyszałem ostatnio w oczekiwaniu w kolejce na poczcie na odbiór paczki taką
    "procedurę dyspozycji ustnej". I jeszcze się za to płaci 3,50zł. A do tego ta
    "procedura" wygląda na promowaną - nie było dostępnych czerwonych kwitków do
    wypełniania długopisem, widać ludzie nie potrafią już pisać (ja jak chcę, żeby było
    czytelnie, to drukowanymi jadę :( ).
    Wkurzające jest to zaś z tego powodu, że cholernie długo trwa i jak jest jedno
    okienko, to na odbiór paczki trwający może 2 minuty czekasz ponad 20 - bo przelewy
    (jedna babcia robiła dobrze ponad 1000 - co też ona opłacała) albo znaczki...
    Ale i tak lepsze to niż kurier - chyba że na ochronie może zostawić.