  • Data: 2018-11-07 18:17:34
    Temat: Re: [OT] Poczta Polska i XXI wiek
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 listopada 2018 17:58:50 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ten, kto zakłada ten wątek i narzeka, że na poczcie musi wypełniać druczek.
    >
    > Litości, zachowajmy jakiś minimalny poziom dyskusji.

    Hmm, z to raczej wyjątek niż reguła.
    Choć komputer chyba ma i chyba nawet robi przelewy przez net.

    Tylko że zboczyliśmy z tematu - chodziło nie o wpłatę na konto, a o przekaz pocztowy,
    czyli wypłatę kasy przez listonosza do łapy adresata.
    Czyli zupełnie inna historia.
    Jak to działa to nie wiem.

    A przelewy - czyli wpłaty na konto - na poczcie robią ci, którzy bardziej się boją
    komputera niż straty 3,50zł. Nawet przelewy na 1,48zł - sytuacja z ostatniego
    czekania.
    Ale zakładam, że raczej robią przelewy za czynsz czy gaz, podają dane niewrażliwe -
    spółdzielnię czy dostawcę prądu - swoich dyktować nie muszą, bo podają dowód - a i
    tytuł neutralny, nie trzeba jak w aptece szeptać o "alternatywach" (co jest ciekawe,
    gdy za kontuarem stoi fajna laseczka świeżo po skończeniu farmacji - bo kupowanie w
    kiosku czy biedronce kończy się jednak jak na tym pięknym obrazku - koleś z
    wózeczkiem i podpis "moja pierwsza prezerwatywa - z Biedronki").