  • Data: 2018-11-07 16:01:01
    Temat: Re: [OT] Poczta Polska i XXI wiek
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 listopada 2018 15:25:43 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Wkurzające jest to zaś z tego powodu, że cholernie długo trwa i jak jest jedno
    >okienko, to na odbiór paczki trwający może 2 minuty czekasz ponad 20 - bo >przelewy
    (jedna babcia robiła dobrze ponad 1000 - co też ona opłacała) albo
    >znaczki...

    Faktycznie to już długo nie miałem potrzeby stać na poczcie w kolejce
    Nadaję miesięcznie kilka paczek kurier48 bo to na dzisiaj chyba najtańsza opcja(ok
    15zł paczka do 30kg)ale opłacam je na sendit.pl i na poczcie tylko podaję bez
    kolejki.
    Listy polecone tez opłacam przez envelo, listy zwykłe tak samo wiec również na
    poczcie bez kolejki podaję.
    Przesyłki jak do siebie zamawiam to wybieram odbiór w paczkomacie(bo mam 200metrów od
    domu lub kurierem do pracy ew Paczka w Ruchu jak mi na czasie nie zależny. Polecone
    do mnie jak sa to listonosz jak nikogo w domu nie zastanie to dzwoni i pyta czy ma do
    skrzynki wrzucić i podpisać za mnie. Ale listonosz to prawie mój sąsiad, znamy się
    więc i stąd te niestandardowe zachowanie