  • 11. Data: 2011-08-22 13:47:22
    Temat: Re: Odsetki będą bez podatku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 1...@q...goog
    legroups.com

    > Pewno jeszcze zaczna ponownie zapowiadac rezygnacje z abonamentu

    I szklance mleka w każdej szkole dla każdego ucznia. :)
    [uczennice miały zaopatrywać się w mleko we własnym zakresie?]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2011-08-22 13:56:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" j2t49e$c00$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Nie będzie także podatku od zysków kapitałowych oraz obniżą grawitację o dziesięć
    procent.

    W łikendy -- o piętnaście procent. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Mój program wyborczy:

    -- renty i emerytury dziesięciokrotnie wyższe od europejskich

    -- autostrady łączące każdy dom w Polsce (są już zaawansowane
    prace związane z poszukiwaniem czwartego wymiaru rzeczywistości)

    -- dopłata do mieszkań; kupujący nie tylko nie zapłaci, ale
    nawet otrzyma kilkaset tysięcy złotych na drobne wydatki,
    na przykład na piwo

    -- zniesienie akcyzy paliwowej, a nawet zastąpienie jej
    rządowymi dopłatami do paliwa

    [a poważniej? mój program? -- nierealny... wychowanie dzieci i młodzieży
    w tak zwanej prostocie, jedynej prawdzie -- rzeczywistości, w uczciwości,
    w zamiłowaniu do pracy oraz nauki... po dziesięcioleciach :) ten program
    może przynieść zyski]

  • 13. Data: 2011-08-22 16:47:14
    Temat: Re: [OT] Odsetki będą bez podatku?
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2011-08-22 12:27, Waldek wrote:
    > Ale wessanie 200mld z OFE nie jest juz takie abstrakcyjne ;) - patrz Fedak

    No tu już ją kompletnie poj....ło. Dzisiaj sie zagotowałem rano jak to
    przeczytałem. Będzie piz... jedna "inwestować w rozwój kraju" - bo MOJE
    pieniądze się marnują na giełdzie. Won!

    P.

  • 14. Data: 2011-08-22 17:07:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> napisał w wiadomości grup

    > No tu już ją kompletnie poj....ło. Dzisiaj sie zagotowałem rano jak to
    > przeczytałem. Będzie piz... jedna "inwestować w rozwój kraju" - bo MOJE
    > pieniądze się marnują na giełdzie. Won!

    A ja jak ten uparty osioł od lat powtarzam: tej kasy i tak nie zobaczycie,
    ona i tak nie jest dla was.

    W tym kontekście otwarte postawienie sprawy nie jest takie złe. Można ją
    jednym ruchem na coś przeznaczyć, tak żeby cokolwiek z tego jeszcze było,
    albo będzie ona powoli konsumowana przy użyciu, że tak powiem, rynków
    finansowych oraz stanowionego prawa, a po pewnym czasie, w efekcie i tak
    dostaniecie zamiast niej jakiś kolejny "zapis-solenną-obietnicę", na jakimś
    kolejnym "koncie". Mówiąc kolokwialnie łatwiej zapierdolić ją w całości
    powoli i stopniowo niż na raz. Więc może spróbować ją zużyć na raz?

    Nie ma żadnej możliwości, aby ta kasa została ocalona, więc po co ciągnąć tę
    farsę. OFE i tak będą znacjonalizowane. Dopiero po zużyciu tej kasy będzie
    miał szansę upaść socjalizm, niewykluczone, że w formie czegoś w rodzaju
    wojny. No chyba, że rzeczywiście wypali gaz łupkowy, albo miedź czy węgiel
    nagle podrożeje realnie o 200%.

  • 15. Data: 2011-08-22 17:12:22
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > No tu już ją kompletnie poj....ło. Dzisiaj sie zagotowałem rano jak to
    > przeczytałem. Będzie piz... jedna "inwestować w rozwój kraju" - bo MOJE
    > pieniądze się marnują na giełdzie. Won!

    Poj..ło tych co uwierzyli dawno temu twórcom OFE, że OFE dla dobra ludności
    Ludność jest głupia i sama nie potrafi odłożyć na starość? Cudowni politycy
    pokażą jak zwykle hołocie miejsce w szeregu.
    Ex premier dzisiaj pokazał tubylcom warszawskim, gdzie ich ma. Jakiś szofer
    prawidłowo jadący nadział się na limuzynę łobuzka.
    Ilu BORowikow wyleci na zbity pysk? Którzy zapłacą szoferowi citroena za
    straty? Szofer do pierdla?
    Następny płemieł będzie cacy.Głosujmy.

  • 16. Data: 2011-08-22 17:21:08
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2011-08-22 19:12, !sp wrote:
    > Poj..ło tych co uwierzyli dawno temu twórcom OFE, że OFE dla dobra ludności
    > Ludność jest głupia i sama nie potrafi odłożyć na starość?

    Zastanów się czy ci wszyscy zadłużający się w providencie na nowy
    telewizor są w stanie pomyśleć o czymkolwiek w dalszej perspektywie, nie
    mówiąc o emeryturze. Więc jednak uważam że obowiązkowa emerytura powinna
    być, bo potem te z..by wyjdą na ulice za 30 lat. Ale myślę że to powinno
    być oszczędzanie w indywidualnych funduszach.

    P.

  • 17. Data: 2011-08-22 17:49:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

> [...]
    > formie czegoś w rodzaju wojny. No chyba, że rzeczywiście wypali gaz
    > łupkowy, albo miedź czy węgiel nagle podrożeje realnie o 200%.

    To jest prawda. Zreszta dokladnie tak samo bedzie z kasa z ZUSu itp.
    Ludzie beda dostawac emerytury (i inne renty) w takiej wysokosci, by nie
    umrzec z glodu (jesli bedzie na to kasa), a pracujacy beda oddawac tak
    duzo, ze gdyby mieli oddawac wiecej, to by sumarycznie oddawali mniej
    (co nie znaczy, ze skladki sa w maksimum - wiadomo tylko, ze pozniej nie
    ma juz maksimum).

    Jesli ktos liczy na godziwa emeryture z OFE, ZUSu, KRUSu itp, to obawiam
    sie ze sie mocno przeliczy.

    Kwestia tego "itp" - w tym sie moze duzo zawierac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2011-08-22 17:58:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> writes:

> [...]
    > powinna być, bo potem te z..by wyjdą na ulice za 30 lat. Ale myślę że
    > to powinno być oszczędzanie w indywidualnych funduszach.

    Nie ma szans zeby to bylo skuteczne. Skuteczne moze byc tylko cos, co
    nie jest obowiazkowe.

    Mysle ze niestety najmniej zlym rozwiazaniem jest branie od wszystkich
    (na zdrowych zasadach, w minimalnej potrzebnej wysokosci) i oplacanie
    emerytur itp. w minimalnej wysokosci, wystarczajacej do zycia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2011-08-22 20:31:43
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> wrote in message

> [...]
    > być, bo potem te z..by wyjdą na ulice za 30 lat. Ale myślę że to powinno
    > być oszczędzanie w indywidualnych funduszach.

    a nie lepiej powiedzec wszystkim z góy że żadnej "emerytury" i ze mogą
    liczyc jedynie na głodową rentę od państwa za minimalna stawkę ubezpieczenia
    i nic wiecej ?

    george

  • 20. Data: 2011-08-22 21:37:10
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    george wrote:
    > a nie lepiej powiedzec wszystkim z góy że żadnej "emerytury" i ze mogą
    > liczyc jedynie na głodową rentę od państwa za minimalna stawkę ubezpieczenia
    > i nic wiecej ?

    i ktos by na taka partie zaglosowal? 'lud' chce obietnic dobrobytu a nie prawdy