  • 1. Data: 2011-08-21 20:56:28
    Temat: Funty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam trochę funtów.
    Na razie nie chcę ich sprzedawać, bo kurs rośnie obiecująco.

    Czy są w Polsce dostepne jakieś lokaty, tudzież konta, gdzie wrzuce funkty
    i doddatkowo coś"urosną" dzięki oprocentowaniu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 2. Data: 2011-08-22 16:46:38
    Temat: Re: Funty
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Czy są w Polsce dostepne jakieś lokaty, tudzież konta, gdzie wrzuce funkty
    >i doddatkowo coś"urosną" dzięki oprocentowaniu?

    Alior, min 100 GBP, 3m - 1.0%, 6m i więcej - 1.5%, stałe.