  • 1. Data: 2011-08-22 10:41:50
    Temat: Kurza twarz limity wypłaty z bankomatu w Getinonline
    Od: " " <w...@g...pl>

    Witam

    MAm karte do konta skarbonkowego w GOL i do tej pory spoko wszystko ok korzystałam

    dziś mam potrzebę wypłacic z bankomatu 5.000 zł - no i dowiaduje się że jest
    tu zonk. Dzienny limit wypłat z bankomatu wynosi uwaga 1.000 - zmiech na sali

    przed chwilą zmieniłam limity na większe ale nie wiem czy po południu będę juz
    mogła wypłacić swoją kasę.

    Śmiech

    Mam kasę ale w zasadzie nie mogę jej wypłacić

    co jest z tym, bankiem do cholery

  • 2. Data: 2011-08-22 11:00:36
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <w...@g...pl> napisał(a):

    > dziś mam potrzebę wypłacic z bankomatu 5.000 zł - no i dowiaduje się że jest
    > tu zonk. Dzienny limit wypłat z bankomatu wynosi uwaga 1.000 - zmiech na sali

    Do kogo masz pretensję, że sobie nie ustawiłaś limitu jaki potrzebujesz? Chyba
    nie do banku???

    Ustawiony nowy limit zacznie działać po 2 dniach roboczych, więc dziś nic
    więcej nie wypłacisz. To też jest w regulaminie!!!!!

  • 3. Data: 2011-08-22 11:54:33
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ustawiony nowy limit zacznie działać po 2 dniach roboczych, więc dziś nic
    > więcej nie wypłacisz. To też jest w regulaminie!!!!!

    chyba nie do konca tak nowe limity pojawiły się juz w systemie transakcyjnym
    także chyba dzialają!!!!!!!

  • 4. Data: 2011-08-22 12:00:13
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > chyba nie do konca tak nowe limity pojawiły się juz w systemie transakcyjnym
    > także chyba dzialają!!!!!!!

    Skoro nie wierzysz to leć do bankomatu, powodzenia, spacer ci nie zaszkodzi.
    Tylko na kasę nie licz.

  • 5. Data: 2011-08-22 14:20:23
    Od: "NieLubieSpamu" <s...@o...eu>

    > Skoro nie wierzysz to leć do bankomatu, powodzenia, spacer ci nie zaszkodzi.

    > Tylko na kasę nie licz.

    Potwierdzam, w Openie to samo. Limit w systemie sie zmienil, ale jak poszedlem
    do bankomatu to nie dalo sie wiecej wyplacic. Panienka z infolinii powiedziala
    ze do 2 dni czekania.

  • 6. Data: 2011-08-22 16:56:28
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "NieLubieSpamu" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > poszedlem
    > do bankomatu to nie dalo sie wiecej wyplacic. Panienka z infolinii

    Nie wiedziałem, że to tak w ogóle może być. Limity znam tylko z mBanku i
    działają od razu.
    Dokładnie tego "od razu" nie testowałem, ale nie więcej jak wysłanie SMS-a,
    że już zmieniłem.
    P.G.