  • 1. Data: 2011-08-21 07:41:55
    Temat: Pyt. o przelew z zagranicy
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Witam.
    Osoba (1 st. pokrewieństwa) chce mi przelać z zagranicy na moje konto
    kilka tys EUR, które jej oddam, jak wróci do kraju.
    Jaka jest praktyka - czy US może się "ot-tak rutynowo dopieprzyć"?
    Jak to zrealizować stamtąd najprościej/najtaniej, jeśli "osoba" nie ma
    tam konta w banku?

    Czy mając już konto w mBanku da się założyć konto w EUR przez telefon i
    jak szybko jest aktywne?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 2. Data: 2011-08-21 08:56:01
    Temat: Re: Pyt. o przelew z zagranicy
    Od: " jk" <j...@W...gazeta.pl>

    Bez obaw. O - stosunkowo - drobne jednorazowe kwoty nikt nie zadaje zbędnych
    pytań.

  • 3. Data: 2011-08-21 10:47:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/21/2011 2:41 AM, bzdreg wrote:
    > Witam.
    > Osoba (1 st. pokrewieństwa) chce mi przelać z zagranicy na moje konto
    > kilka tys EUR, które jej oddam, jak wróci do kraju.

    czyli pozyczyc

    > Jaka jest praktyka - czy US może się "ot-tak rutynowo dopieprzyć"?

    moze, ale przy tak drobnych kwotach skonczy sie na zwolnieniu z podatku.

    > Jak to zrealizować stamtąd najprościej/najtaniej, jeśli "osoba" nie ma
    > tam konta w banku?

    najprosciej czy najtaniej?

    najprosciej,
    wyslac western union

    najtaniej
    poleciec sobie po nie.

    > Czy mając już konto w mBanku da się założyć konto w EUR przez telefon i
    > jak szybko jest aktywne?

    na infolinii nie wiedza?

  • 4. Data: 2011-08-21 12:16:26
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > najprosciej czy najtaniej?
    >
    > najprosciej,
    > wyslac western union
    >
    > najtaniej
    > poleciec sobie po nie.

    A da sie uzyc do tego PayPala?

  • 5. Data: 2011-08-21 14:28:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/21/2011 7:16 AM, a...@W...gazeta.pl wrote:

    > A da sie uzyc do tego PayPala?

    da sie

  • 6. Data: 2011-08-21 17:17:55
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > da sie

    ale jest bardzo drogie.

  • 7. Data: 2011-08-22 17:37:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    bzdreg <b...@n...com> writes:

    > Osoba (1 st. pokrewieństwa) chce mi przelać z zagranicy na moje konto
    > kilka tys EUR, które jej oddam, jak wróci do kraju.
    > Jaka jest praktyka - czy US może się "ot-tak rutynowo dopieprzyć"?

    Nie, US nie ma dostepu do takich informacji.

    Chyba, ze prowadzi kontrole, wtedy oczywiscie moze sie zainteresowac
    i nawet nalezy zalozyc ze to zrobi. Zainteresowalbym sie szczegolami
    dotyczacymi zwolnienia z podatku, sa tam przynajmniej dwie mozliwosci.
    --
    Krzysztof Halasa