  • 1. Data: 2003-04-16 13:41:11
    Temat: [OT] Forum Bankowosci Elektronicznej
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    8 maja w Warszawie odbedzie sie Forum Bankowosci Elektronicznej -
    program calkiem ciekawy - o czym sam bede mogl sie przekonac -
    zwlaszcza, ze PRnews jest jednym z patronow promocyjnych :)

    http://www.prnews.pl/forum.htm

    A program jest baaardzo ciekawy.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-04-16 13:47:51
    Temat: Re: [OT] Forum Bankowosci Elektronicznej
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in

    /ciach.../

    > A program jest baaardzo ciekawy.

    Ratunkuuu ! Spamer ;-)))))

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-04-16 14:02:53
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b7jmck$1ku$1@news.onet.pl...
> [...]
    > program calkiem ciekawy - o czym sam bede mogl sie przekonac -
    > zwlaszcza, ze PRnews jest jednym z patronow promocyjnych :)

    hmm.. analizuję programi nijak nie mogę odszukać prelekcji mrg Michala
    'Amry' Macierzynskiego ?:)
    tym razem tylko promocja ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-04-16 14:20:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    plusz wrote:
    > hmm.. analizuję programi nijak nie mogę odszukać prelekcji mrg
    > Michala 'Amry' Macierzynskiego ?:)
    > tym razem tylko promocja ?

    Nie - ja tam bede jako sluchacz :)
    Jako prelegent natomiast bede w Rzeszowie na konfernecji :)