  • 1. Data: 2003-04-16 13:44:37
    Temat: Promocja kart kredytowych Millennium
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Co myslicie ?

    W skrocie: nagrody do wygrania co kwartal (notebook, DVD, rower, kino
    domowe, odtwarzacze CD przenosne), a na koniec w ielkim losowaniu VW Passat.
    Kazda transakcja karta powyzej 50 PLN to jeden los, o samochod graja Ci co
    maja do konca roku 15 transakcji minimum (buhahahahah).

    Moj komentarz: Trzeba przyznac, ze reklamowki zrobili naprawde ladne i
    (chyba) dosc drogie, suma nagrod tez nie mala (ok. 170 000 PLN). Biorac pod
    uwage, ze wprowadzili ostatnio Cash Back to wyglada, ze mocno chca promowac
    transakcje karciane.
    Tylko ja sie w takim razie pytam dlaczego daja tak zenujaco niskie limity
    ?!? Na AmEx'ie mam 1200 PLN (buhahahah), zlozyle wniosek o podwyzszenie do
    1800 PLN (dalej buhahahah, ale wystarczylo by na ubezpieczenie samochodu
    chociaz)- odrzucony ( a jestem posiadaczem karty od prawie roku i nie
    stwarzam problemow).
    Dla porównania mojej zdolnosci kredytowej Raiffeisen dał od reki 7500 PLN -
    a korzystam u nich tylko z KK.

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2003-04-16 14:46:12
    Temat: Re: Promocja kart kredytowych Millennium
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Jak bralem Amexa dokladnie dwa lata temu (wlasnie odebralem kolejny
    egzemplarz karty), to spojrzeli mi na historie rachunku i przyznali limit
    w wysokosci ok. 180% miesiecznych wplywow. Oczywiscie jest to limit na
    kredyt bezgotowkowy, bo na wyplaty z bankomatu jest max 50% limitu
    bezgotowkowego.

    Jesli nie masz zaswiadczenia z pracy o zarobkach pewnie limit jest
    przydzielany automatycznie nizszy.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 3. Data: 2003-04-16 21:02:49
    Od: "WaSyL" <w...@f...clubbing.pl>

    "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> wrote in message
    > Dla porównania mojej zdolnosci kredytowej Raiffeisen dał od reki 7500
    PLN -
    > a korzystam u nich tylko z KK.

    Moze mille zakwalifikowalo Cie do grupy ryzyka.

  • 4. Data: 2003-04-17 06:06:10
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    land.pl...
> [...]
    > w wysokosci ok. 180% miesiecznych wplywow. Oczywiscie jest to limit na
    > kredyt bezgotowkowy, bo na wyplaty z bankomatu jest max 50% limitu
    Ja na wejscie dostalem (chyba) 3500, brak regularnych wplywów na konto
    (otworzylem konto tylko po to, zeby dostac karte), karte splacalem w 100%,
    najczesciej terminowo, choc zdarzaly sie jednodniowe poslizgi. Po trzech
    miesiacach wystapilem o 7000 i bez miaukniecia dostalem.

    MaciejK