  • 1. Data: 2003-04-16 11:01:35
    Temat: Grrrr - podejscie PKO BP do klienta !@#!@
    Od: "Ron" <r...@w...pl>

    wczoraj pytalem o roznice miedzy zlotym kontem w BP i eurokontem VIP w SA
    dzisiaj juz wiem jaka decyzje podejme - raczej nie zdecyduje sie na
    przejscie po tym jak dzisiaj "laskawie" poinformowano mnie - ze nie udziela
    mi kredytu na samochod bo byl to import prywatny (samochod praktycznie od
    nowosci w Polsce - dodatkowo jest tu juz II wlasciciel - tylko, ze z salonu
    wziela go osoba prywatna i samodzielnie przeprowadzila przez granice - jesli
    zrobilaby to firma parajaca sie na codzien - to co innego)
    mam w nosie takie podejscie do klienta - gdybym nie pytal o cos zupelnie
    innego - nikt nie raczylby mnie poinformowac o takim fakcie !!! (a nie
    ukrywalem, ze samochod pochodzi z importu prywatnego - wiec jesli maja
    jakies bzdurne przepisy - to niech jawnie o tym informuja)

    ehhhh - szkoda mi po prostu slow - dobrze, ze jeszcze mam troche czasu - a
    nie jak juz bym dogadal szczegoly ze sprzedajacym i czekalbym na decyzje

    no nic - BP stracilo klienta z niezlymi dochodami (starajacego sie o zlote
    konto) - na wlasne zyczenie

    Ron

    PS: szukam jakiegos sensownego banku, gdzie skredytuje 4 letni samochod
    (kredyt na 5 lat) - moze jakies propozycje ?/

  • 2. Data: 2003-04-16 11:25:00
    Temat: Re: Grrrr - podejscie PKO BP do klienta !@#!@
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > no nic - BP stracilo klienta z niezlymi dochodami (starajacego sie o zlote
    > konto) - na wlasne zyczenie

    PKO BP ma ~~ 4 mln klientow
    pojedyncze sztuki a nawet kopy sztuk im zwisaja
    raczej nie zalezy im na pozyskiwaniu nowych lecz na nie wpakowywaniu sie w
    rezykowne kredyty
    a pewnie jako taki Twoj zostal zakfalifikowany

  • 3. Data: 2003-04-16 11:43:01
    Od: t...@w...pl

    > PS: szukam jakiegos sensownego banku, gdzie skredytuje 4 letni samochod
    > (kredyt na 5 lat) - moze jakies propozycje ?/

    Ja nie jestem całkiem na bieżąco z ofertą ale jakiś czas temu najtańsze kredyty
    na auta to były linie debetowe w ROR. Jeśli z dochodami nieźle - to zobacz w
    Multi (mają tam też zwykły samochodowy, ale kiedyś był droższy od overdraftu -
    paranoja)

    Tom

  • 4. Data: 2003-04-16 11:59:49
    Od: "Ron" <r...@w...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > PKO BP ma ~~ 4 mln klientow
    > pojedyncze sztuki a nawet kopy sztuk im zwisaja

    pewnie tak - w kazdym razie nie zyskaja dzieki mnie kolejnego klienta - wole
    pozostac przy SA - tam przynajmniej sie staraja (odpowiedzi na wszelkie moje
    zastrzezenia dostaje albo telefonicznie jeszcze tego samego dnia ;-))) -
    albo tak jak ostatnio - poleconym 2 dni po wyslaniu przeze mnie faxu ;-))) )

    Ron

  • 5. Data: 2003-04-16 12:15:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Ron"
> [...]
    udziela
    > mi kredytu na samochod bo byl to import prywatny
    (........)
    > PS: szukam jakiegos sensownego banku, gdzie skredytuje 4 letni samochod
    > (kredyt na 5 lat) - moze jakies propozycje ?/

    porownaj sobie kota prestiżowe na
    http://www2.gazeta.pl/im/1429/m1429194.pdf
    - dzis się pokazały świeże dane
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-04-16 12:45:05
    Od: Fred Jetson <t...@c...org>

    > pewnie tak - w kazdym razie nie zyskaja dzieki mnie kolejnego klienta

    Po przeczytaniu tego zdruzgotany prezes PKO rozplacze sie, poda do
    dymisji i wstapi na reszte zywota do zakonu karmelitow bosych.

  • 7. Data: 2003-04-17 07:19:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ron" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > PS: szukam jakiegos sensownego banku, gdzie skredytuje 4 letni samochod
    > (kredyt na 5 lat) - moze jakies propozycje ?/

    Masz (jak twierdzisz) dobre dochody, starsz sie o konto VIP i potrzebujesz
    kredytu by za 5 lat jezdzic ciagle niesplaconym 9-letnim wrakiem?
    Tez bym ci nie udzielil kredytu...
    ;-)

    --
    Pozdrowienia