  • Data: 2017-02-15 12:34:34
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-02-14 20:16, Kris wrote:
    >Wystarczy u-res-pon-sy-wnić. Upraszczać nie trzeba.

    A komus jeszcze przeszkadza do co jest, czy tylko tobie ?
    gdzies tam mialem zastrzezenia co do kalibracji ekranu/paralaksy.

    >Chociaż nie. Oczywiście że można. Po ch... komu numer telefonu przy
    >odbiorze. Samo wklepanie tajnego kodu powinno otworzyć skrytkę.
    >System nie może być oczywiście aż tak głupi żeby dać te same kody na
    >ten sam automat, ale to zagadnienie powinno być do ogarnięcia nawet
    >przez tych samych studentów co popsuli GUI.

    Mozna ... ale czy jest sens ?
    Zakladajac, ze warto by przy okazji podniesc ilosc cyfr kodu.

    Bo tak ... podejdzie ktos, wpisze losowy kod, a nuz sie cos otworzy,
    warto sprobowac :-)

    J.