  • 81. Data: 2004-04-29 17:27:28
    Temat: Re: OT
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    przeczytaj swego posta poprzedniego, przeciez doskonale wiesz co sie dzialo
    przed Lukasiewiczem

    odsylam do podstaw logiki i analizy wyciagania wnioskow, doktorantowi nie
    przystoja takie bledy logiczne

    Ewa (Krakow)
    niedoszla pani doktor - z wyboru :)))), za to pani doktorowa, hihihi

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 82. Data: 2004-04-29 19:33:45
    Temat: Re: Łukaszewicz juz patrzy z góry na swoje dzieło...
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Moze sie okazac ze wizja jednej osoby ktorej juz niema nie zostanie
    > kontynuowana i przejmie to jakies inwestor ktory ma calkiem inne
    spojrzenie
    > na robienie biznes'a ;-) Moze sie okazac ze kazde zmiany beda na gorsze bo
    > nie sadze aby ktos teraz dokladal ludzim aby bylo im lepiej jak moze
    > gruchnac wszystko ze zdwojana sila.

    I jak taki gość zamknie biznes, to grupa będzie płakać, że zwolnił 500 osób
    ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 83. Data: 2004-04-30 10:16:22
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Apr 2004 16:14:27 +0200, w <c6r2j5$6us$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Powstał Eurobank na ich bazie.

    Chyba miało być: na bazie ich licencji...

    > No i? Kup jakąś firmę i zatrudnij w niej wszystkich poprzednich pracowników,
    > bo przecież nadal powinni tam pracować, nie? Przecież to niedopuszczalne,
    > żebyś miał decydować kogo zatrudnić we własnej firmie, prawda? I zawsze

    Nic nie rozumiesz. Jest mi zupełnie obojętne kto i po co tam będzie pracował,
    dla mnie może to być tylko i wyłącznie rodzina Łukaszewicza.

    Tylko za co tu chwalić? Kupił licencję, pracownik wyp***** i stworzył wszystko
    od nowa na podstawie jednego kwitka. Bynajmniej nie "uratował"...

    > Facet kupił 2 banki. Sposób rozporządzania jego własnością nie jest chyba
    > Twoją sprawą, nie?

    Oczywiście, że nie, ale chyba nie potrafisz zrozumieć o co mi chodzi.

    > Owszem pomnik by się przydał ;-)

    ROTFL ;)

  • 84. Data: 2004-04-30 10:17:40
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Apr 2004 17:23:47 +0200, w <c6r6m1$p28$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Znaczy co - nie uratowal tych bankow i nie dalu ludziom pracy?

    Nie, nie uratował tych banków. Kupił licencję.

    Nie. To Ty trollujesz.

  • 85. Data: 2004-04-30 10:18:27
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

> [...]
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Smuty gadasz. Facet z niczego stworzyl nowy bank, ktory okazuje sie sukcesem

    No to zdecyduj się -- uratował tamte banki, czy stworzył nowy.

    > Dal prace wielu ludziom, dal konsumentom nowy wybor.

    Wzruszające. Pewnie z miłosierdzia im stworzył te miejsca pracy.

  • 86. Data: 2004-04-30 10:45:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Tylko za co tu chwalić? Kupił licencję, pracownik wyp***** i stworzył
    wszystko
    >od nowa na podstawie jednego kwitka. Bynajmniej nie "uratował"...

    Banki i tak by padły. Profesjonalizm poprzedniej kadry tych banków określają
    ich wyniki. To że te banki w efekcie nie padły, to zasługa Łukasiewicza,
    który oczywiście nie zrobił tego z pobudek charytatywnych, ale efekt jest
    taki, że 2 banki unikneły upadłości (perturbacji związanych z takim
    scenariuszem chyba Ci nie muszę tłumaczyć-spadek zaufania do banków wśród
    klientów, problemy z odzyskaniem wkładów - BFG wszystkiego nie załatwi)

    >Oczywiście, że nie, ale chyba nie potrafisz zrozumieć o co mi chodzi.

    Doskonale rozumiem, ale mam wrażenie, że Ty nie rozumiesz (albo nie chcesz).
    Był problem z 2 bankami na skraju bankructwa - problem został rozwiązany w
    miarę bezboleśnie. Powstał nowy, dość dobrze zapowiadający się bank. Mało?
    Oczywiście sporo osób straciło pracę, ale oni i tak by tę pracę stracili.
    Natomiast Ci co pracują teraz w Eurobanku pracy by nie mieli. A że nie jest
    to ten sam zbiór osób? Mnie to nie dziwi.

    >ROTFL ;)

    Po pierwsze pominąłeś emotikona. A po drugie - w Polsce przedsiębiorcy nie
    są cenieni. Ciekawe tylko dlaczego w krajach, w których są cenieni o niebo
    lepiej się żyje też "szarakom" ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 87. Data: 2004-04-30 11:16:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:
    > No to zdecyduj się -- uratował tamte banki, czy stworzył nowy.

    Decyduje sie.
    Uratowal tamte banki przed upadkiem.
    Pod pojeciem bank nie mam na mysli pracownikow. Juz zalapales? Bo ja
    prosciej juz nie potrafie.
    Tych bankow nikt nie chcial kupic. W zasadzie tez on kupowal tylko Spolem, a
    Wschodni byl "dodatkiem" ktorego nie chcial.
    Uratowanie polegalo na wyciagnieciu kasy. Wiekszej kasy niz gdyby staral sie
    o licencje na nowy bank.

    > Wzruszające. Pewnie z miłosierdzia im stworzył te miejsca pracy.

    Nie mial umyslu pracownika najemnego, a w odroznieniu od ciebie cos robil i
    dawal prace.
    A ja za to faceta podziwiam. Nie kradl, nie mial politycznych koneksji, i
    swoja mrowcza praca w tak mlodym wieku dokonal imponujacych rzeczy. Zycze
    ci, zebys 1/10 tego dokonal. Sobie tez.

    http://www.PRnews.pl

  • 88. Data: 2004-04-30 11:35:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 30 Apr 2004 12:45:59 +0200, w <c6tanp$p8j$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > wszystko
    >
    > Banki i tak by padły. Profesjonalizm poprzedniej kadry tych banków określają
    > ich wyniki. To że te banki w efekcie nie padły, to zasługa Łukasiewicza,

    Padły, padły... tylko w nieco mniej bolesny sposób.

    Pewnie właśnie dlatego.

  • 89. Data: 2004-04-30 12:05:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Padły, padły... tylko w nieco mniej bolesny sposób.

    Żartujesz prawda? Bo jeżeli nie - to to dopiero jest ROTFL.

  • 90. Data: 2004-04-30 12:05:44
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 30 Apr 2004 13:16:12 +0200, w <c6tchk$kcl$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Decyduje sie.
    > Uratowal tamte banki przed upadkiem.
    > Pod pojeciem bank nie mam na mysli pracownikow. Juz zalapales? Bo ja
    > prosciej juz nie potrafie.

    To ja nie wiem co uratował. Naklejkę, siedzibę, depozyty? Może tak konkretniej
    niż "bank" -- bez marketingowego bełkotu?

> [...]
    > o licencje na nowy bank.

    > Nie mial umyslu pracownika najemnego, a w odroznieniu od ciebie cos robil i

    Dzięki, uważam że robię więcej od ciebie. A przynajmniej nie bełkoczę jak ktoś
    po skutecznym praniu mózgu.

    > A ja za to faceta podziwiam. Nie kradl, nie mial politycznych koneksji, i
    > swoja mrowcza praca w tak mlodym wieku dokonal imponujacych rzeczy. Zycze
    > ci, zebys 1/10 tego dokonal. Sobie tez.

    Nie planuję zejścia w wieku 40 lat.