    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <q9m32t$h2t$1@node2.news.atman.pl> <q9mer4$18o$1@node1.news.atman.pl>
    <5cbef1bc$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q9mrqf$dvk$1@node1.news.atman.pl>
    <5cbef709$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <q9mtqm$fp3$1@node1.news.atman.pl>
    <5cbf0ee7$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cbf11ab$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cbf17c9$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cbf1dbf$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cbf2dd1$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cc06b77$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cc16bb1$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cc186be$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cc19809$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: OFE - decydujące starcie
    Date: Thu, 25 Apr 2019 15:25:43 +0200

    Użytkownik "gosc" napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. wrote:

    >Jest obciążeniem 4 tys. dla budżetu i 6 tys. dla podatnika.
    >Budżet finansuje podatnik.
    >W całym bilansie jest obciążeniem 10 tys. dla podatnika.

    No nie, bo sam tez jest podatnikiem.
    Czyli pensje ma 10 tys brutto, a obciaza innych podatnikow kwota 4
    tys.

    >I wtedy polski lud buntuje się, że niemieckie auto jest za drogie, że
    >niemieckie piwo jest za drogie, że paliwo jest za drogie.

    I kupuje tanie niemieckie samochody uzywane, tanie polskie piwo ... z
    grupy Heineken :-)
    Oraz droga rope, bo tego sie nie da zastapic ... tzn da, LPG jest
    tanie :-)

    >Nie schodzą z ceny tylko produkują np. towar niższej jakości.

    Czyli schodza z ceny.
    A czy nizszej jakosci ... piwo to piwo, no moze teraz da sie drogi
    chmiel zastapic tania zółcią.

    >Po prostu Porsche nie schodziło z ceny i nie chciało obsługiwać
    >biedoty.

    Dokladnie. VW jechal na szczatkowej marzy, robil miliony aut, ale
    zarabial malo, a Porsche sprzedawalo drogo i zarabialo drogo.

    Ale myslisz, ze na co to jest przyklad ?

    J.