  • Data: 2019-04-26 10:30:28
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-04-25 o 18:58, J.F. pisze:

    >Brak kandydatów

    Nawet w komentarzach masz tam wpis

    "Taki sam sprawdzian robiłam. Jak można dziecku nie uznać takiego
    zapisu skoro dwa tygodnie wcześniej uczyłam je że mnożenie jest
    przemiennie. Ale moja koleżanka oceniała właśnie w ten sposób co na
    zdjęciu. Nawet posprzeczałam się z nią o to. Oba zapisy są prawidłowe
    gdyż mnożenie jest przemiennie"

    Wiec kandydaci sa

    >darmozjadom? po moim/naszym trupie ;)

    No i co zrobisz z dziecmi ?
    Oddasz do dobrej, prywatnej szkoly, i bedzie taniej, jak zmniejsza
    podatki o koszty nauczycieli ?

    >a może wolontariat?

    W cuda wierzysz ?

    Chyba ze taki wolontariat za pieniadze ...

    >Rodzicom, wszak oni wiedzą najlepiej ile własne dziecko potrafi

    No, jest to jakis pomysl, ale ... a co w wyzszych klasach, gdy ucznia
    juz sie uczy tego, czego rodzice nie pojmuja ? :-)

    P.S.
    https://www.youtube.com/watch?v=Zh3Yz3PiXZw

    J.