  • Data: 2019-04-23 15:29:56
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q9n0vi$j4q$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-04-23 o 14:19, J.F. pisze:

    >Skąd się zatem wzięli ci dobzi, skoro mieli już dawno "odejść, nie
    >przyjść lub olać"?

    Pisalem - z przyzwyczajenia.

    Ktos to lubi, trafil do dobrej szkoly ... a teraz widzi, ze coraz
    mniej zarabia ...

    >Strajk przegrali. Każdy kolejny tydzień strajku uświadamia rodzicom,
    >że nauczyciele nie są tak potrzebni, jak się to wydawało. Trwa już 2
    >tygodnie, świat się nie zawalił, dzieci mają labę, już nawet groźby
    >nieklasyfikacji rodziców nie przerażają.

    No wiesz, tydzien, dwa - swiat sie nie zawali.

    >To jest wojna, niektóre prawa powinno się wówczas zawiesić.

    Jaka wojna, ledwie drobny protest :-)

    >Tych lepszych, co to niby nie przyszli, albo odeszli.

    No to trzeba bedzie znalezc pieniadze w budzecie :-)

    >Wtedy to już nawet najspokojniejsi rodzice ich widłami pogonią.

    A czemu - wszak rzad mial 4 miesiace na szukanie pieniedzy ...

    Poza tym rzad nie bedzie mogl mowic, ze wzieli dzieci na zakladnikow.

    A na koniec skonczysz tak, ze czesc odejdzie, reszta bedzie brala
    nadgodziny ... i ciekawe czy to sie oplaci ... wydaje mi sie, ze te
    nadgodziny drozsze niz normalne, trudno powiedziec kto zostanie - ci
    lepsi czy ci gorsi, no ale jak bedzie uczyl przedmiotu ktos, kto nie
    jest w nim specjalista ... kiepsko to widze ...

    J.