  • 11. Data: 2006-01-18 23:04:07
    Temat: Re: Numer KK w BIK
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 18 Jan 2006 22:49:21 +0000 (UTC), Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Otóż mam wrażenie, że w końcu nie zrobił (mimo głośnych deklararcji, że
    >zrobi), ale kłócił się nie będę.

    Podał błędny numer :)))
    Zarzekał się, że błąd popełnił przez pomyłkę, ale prawidłowego już nie
    podał.

    PG

  • 12. Data: 2006-01-19 06:46:39
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego na razie widać że tylko głupi bank Millennium wysyła tam numer
    karty
    > zamiast jakiegoś innego identyfikatora.

    Jak sie ktos zasluzy to mu wysyla...;-)
    U mnie wygwiazdkowali czesc cyfr.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2006-01-19 13:19:51
    Od: "Mracin_P" <p...@w...pl>

    > Jak sie ktos zasluzy to mu wysyla...;-)
    > U mnie wygwiazdkowali czesc cyfr.
    >
    > --

    To ciekawe a jaka karta bo moja to Visa economic i w BIK-u jest cały numer
    karty.

    Marcin_P.

  • 14. Data: 2006-01-19 14:11:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mracin_P" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To ciekawe

    mnie sie wydawalo naturalne, ale zycie jest bardziej skomplikowane...;-)

    > a jaka karta bo moja to Visa economic i w BIK-u jest cały numer
    > karty.

    VC

    --
    Pozdrowienia