  • 1. Data: 2006-01-17 19:41:42
    Temat: Numer KK w BIK
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Czy bank ma prawo podawać innym podmiotów gospodarczych numer mojej karty
    kredytowej ?.

    Pytam się bo właśnie otrzymałem raport z BIK-u i jest tam numer mojej KK z
    jednego z banku w historii rachunku "Numer Identyfikacji Transakcji". Widać
    z tego że numer KK służy im to jakieś identyfikacji historii w BIK-u.
    Mam też KK z innego banku i tam w "Numer Identyfikacji Transakcji" jest
    jakiś numer losowy nie związany ani z KK ani z numer rachunku KK.

    Pozdrawiam
    Marcin P.

  • 2. Data: 2006-01-17 20:26:02
    Temat: Re: Numer KK w BIK
    Od: Azazel <j...@g...w.pl>

    -------- Treść oryginalnej wiadomości --------

> [...]
    > Mam też KK z innego banku i tam w "Numer Identyfikacji Transakcji" jest
    > jakiś numer losowy nie związany ani z KK ani z numer rachunku KK.

    ciekawe. w moim raporcie było tylko comiesięczne obciążenie bodajże na
    karcie kredytowej podane w sposób zbiorczy bez rozbijania na
    poszczególne transakcje. spojrzę jeszcze z ciekawości raz jak znajdę go
    pozdrawiam
    A.

  • 3. Data: 2006-01-18 16:48:31
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Marcin_P. napisal dnia 2006-01-17 20:41:
> [...]
    > Mam też KK z innego banku i tam w "Numer Identyfikacji Transakcji" jest
    > jakiś numer losowy nie związany ani z KK ani z numer rachunku KK.

    A jaki bank podaje ten numer do BIKu?

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 4. Data: 2006-01-18 19:01:28
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > A jaki bank podaje ten numer do BIKu?

    A co mi tam, powiem.
    To Millennium.

    Jakby ktoś mógł u siebie sprawdzić w raporcie z BIK-u czy tez tak ma ?

  • 5. Data: 2006-01-18 20:29:26
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin_P. wrote:

    > A co mi tam, powiem.
    > To Millennium.
    >
    > Jakby ktoś mógł u siebie sprawdzić w raporcie z BIK-u czy tez tak ma ?

    Aktualna karta ING, zamknięte karty PKO BP i Multibank nie mają tam numerów
    samej karty.
    W PKO BP to jest numer rachunku do karty, w ING i Multibanku - numery o
    różnej długości.

  • 6. Data: 2006-01-18 21:28:13
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    numerów
    > samej karty.
    > W PKO BP to jest numer rachunku do karty, w ING i Multibanku - numery o

    Z tego na razie widać że tylko głupi bank Millennium wysyła tam numer karty
    zamiast jakiegoś innego identyfikatora.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 7. Data: 2006-01-18 21:40:58
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Marcin_P. napisal dnia 2006-01-18 20:01:

    > A co mi tam, powiem.
    > To Millennium.

    Hmm a jakie ryzyko niesie za sobą udostępnienie komuś samego numeru karty?
    Rozumiem, że chodzi o ten numer, który pojawia się na awersie KK wypukłą czcionką.

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

  • 8. Data: 2006-01-18 22:18:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Jan 2006 22:40:58 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>
    napisała:

    > Hmm a jakie ryzyko niesie za sobą udostępnienie komuś samego numeru karty?
    > Rozumiem, że chodzi o ten numer, który pojawia się na awersie KK wypukłą czcionką.
    NIe wiedzisz tutaj schizofrenii? W większości regulaminów jest napisane,
    że jest napisane, że numer karty można ujawniać tylko w związku z
    tranasakcją. A tu takie coś.

    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 9. Data: 2006-01-18 22:36:47
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-18 23:18- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Kamil Jońca, gdy pisał(a):
> [...]
    > NIe wiedzisz tutaj schizofrenii? W większości regulaminów jest napisane,
    > że jest napisane, że numer karty można ujawniać tylko w związku z

    Chyba się starzeję, bo przypomniały mi się dawne spory o podanie do
    publicznej, usenetowej, wiadomości numeru własnej karty płatniczej. Ktoś
    zdaje się nawet to zrobił...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 10. Data: 2006-01-18 22:49:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Jan 2006 23:36:47 +0100,
    osoba podpisana: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>
    napisała:
    [...]
    > Chyba się starzeję, bo przypomniały mi się dawne spory o podanie do
    > publicznej, usenetowej, wiadomości numeru własnej karty płatniczej. Ktoś
    > zdaje się nawet to zrobił...

    Otóż mam wrażenie, że w końcu nie zrobił (mimo głośnych deklararcji, że
    zrobi), ale kłócił się nie będę.

    KJ

    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek