  • 1. Data: 2006-01-17 13:36:01
    Temat: Czy mozna...?
    Od: "Synek" <h...@T...pl>

    Witam wszystkich

    Mam na lokacie terninowej pewna sume pieniedzy.
    Potrzebuje pilnie gotowki ale nie chce likwidowac lokaty.
    Zastanawiam sie czy mozna wziac kredyt a zabezpieczeniem bylaby ta wlasnie
    lokata.
    Kwota kredytu+odstetki =ok 1/2 lokaty

    Pozdrawiam
    Synek

  • 2. Data: 2006-01-17 13:52:25
    Temat: Re: Czy mozna...?
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Synek wrote:
> [...]
    > Potrzebuje pilnie gotowki ale nie chce likwidowac lokaty.
    > Zastanawiam sie czy mozna wziac kredyt a zabezpieczeniem bylaby ta

    Pewnie, że można tylko obawiam się, że koszt takiej operacji byłby wyższy
    niż przy zerwaniu lokaty. No chyba, że to jakaś specjalna lokata albo
    długoterminowa.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-01-17 19:09:54
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl> wrote in message
> [...]

    Nie ma sprawy, przy czym nie będzie to taka podstawowa oferta,
    które reklamują (pożyczka bez zabezpieczenia), lecz pożyczka
    zabezpieczona lokatą, w każdym razie tańsza niż ta pierwsza.|

  • 4. Data: 2006-01-17 22:24:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Synek wrote:
> [...]
    > Potrzebuje pilnie gotowki ale nie chce likwidowac lokaty.
    > Zastanawiam sie czy mozna wziac kredyt a zabezpieczeniem bylaby ta wlasnie

    Można.
    Pytaj w banku, gdzie masz lokatę.