  • 1. Data: 2006-01-17 12:02:28
    Temat: [mBank] kredyt odnawialny na eKoncie
    Od: w...@o...pl

    Witam,
    złożyłem wniosek, rozpatrzono go pozytywnie, pzyszłano umowę z datą otrzymania
    kredytu 7.01.2006.
    Teraz pytanie do posiadaczy kredytu odnawialnego w mBanku (eKonto):
    - czy ta data jest datą ostateczną na wpływ środków każdego nastepnego miesiąca
    po ich wykorzystaniu?
    - czy w umowaqch macie zawartą treść w której chodzi o spłatę do tej daty
    całego zadłużenia wraz z odsetkami za wykorzystany kredyt?
    - czy może w umowie jest ujęte tylko to aby spłacać odsetki od wykorzystanego
    kredytu

    moja umowa jest tak dla mnie niejasna jak żadna inna...

    Mam kredyt odnawialny i chcę wykorzystać maksymalną liczbę środków dostępnych
    na moim koncie. Czy data wpisana w umowie zobowiązuje mnie do wpłaty całości
    wykorzystanego kredytu do następnego miesiąca (dzień zgodny z umową)? Czy może
    mam tylko zapewnić na koncie środki do zabezpieczenia odsetek kredytu
    odnawialnego?
    Wykorzystuję kwotę XX XXX i spłacam ją dopiero po 3 ,może 4 miesiącach. Czy za
    ten okres wykorzystania kredytu będę płacil odsetki karne czy tylko te które
    obowiązują za wyorzystany kredyt?

    Z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2006-01-17 12:16:15
    Temat: Re: [mBank] kredyt odnawialny na eKoncie
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy za
    > ten okres wykorzystania kredytu będę płacil odsetki karne czy tylko te

    Kredyt odanawialny - opis

    masz kasę na rok, spłacasz tylko odsetki od kwoty którą pobrałeś z kredytu
    (musisz zapewnić środki na koncie), po roku jeśli używasz zgodnie z
    regulaminem (brak niedozwolonych debetów, są stałę wpływy) na 99% odnawiają
    limit na następny rok (oczywiście pobierając prowizję od wznowienia kredytu)

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103