  • 1. Data: 2013-01-28 18:28:06
    Temat: Nowy mBank i Getinup do wglądu
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tak mi się akurat w RSS nawinęło to wrzucę, bo na grupie nic nie wiedzę:

    http://www.spidersweb.pl/2013/01/mbank-pokazuje-swoj
    -bank-przyszlosci.html
    http://www.spidersweb.pl/2013/01/getin-bank-wierzy-w
    -filozofie-metro.html

    Z tego co widać na filmiku to mBank dorobił się kółeczek a'la Alior także
    można mieć poważne podejrzenia, że będzie się teraz nieźle kręcić. Także
    Ci którzy cenili prostotę www mBanku będą musieli się pożegnać, no chyba
    że będą do wyboru dwa interface old i new.

    W Getinup zielonym po oczach nieźle bije i jak wiem czy tyle informacji w
    tych kwadracikach jest rzeczywiście aż tak potrzebne. Jak będzie można to
    sobie ustawić po swojemu to czemu nie.
    Ogólnie to trend wygląda teraz na taki że wszystko musi się kilkać,
    rozwijać, zawijać i przewijać. Nie wiem, kto tam to wymyśla, ale mi się
    zawsze wydawało, że loguje się do banku i jednym rzutem oka powinienem
    mniej więcej wszystko ogarniać - coś jak w Aliorze mogę sobie stronę
    startową pod siebie ustawić, na której wszystko widzę i ewentualnie jeden
    klik przenosi mnie do każdej funkcji z której najczęściej korzystam.
    Sprowadzanie wszystkiego do klikalno-rozwijalnych okienek to ślepa
    uliczka i utrudnianie użytkownikom życia, no ale jak widać ładnie się
    prezentuje. Tylko czekać jak będziemy mieli w banku 3D :/

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-01-28 21:44:10
    Temat: Re: Nowy mBank i Getinup do wglądu
    Od: W <w...@w...pl>

    xbartx wystukał, co następuje:

    > Tak mi się akurat w RSS nawinęło to wrzucę, bo na grupie nic nie wiedzę:

    <ciach>

    ok, o ile strony są estetyczne (nawet ten zielony nie przeszkadza),
    zwłaszcza w porównaniu do metamorfozy ING tak faktycznie oncentrowaniu się
    na "braku konieczności" klikania i wszelakich onmouseover po prostu
    wku^Wirytuje... łatwość nawigowania po tym nie jest lepsza a tylko chyba
    łebdizajnerzy w swoim fap-cyrklu się mogą klepać po pleckach co to nie
    wymyślili nowego...

    Już to co jest w ing powoduje intensywne zalewanie k. jak człowiekowi całe
    UI skacze po przejechaniu myszką z góry na dół bo nagle pojawiają się ekstra
    opcje które powinny być w sumie cały czas na wierzchu...

  • 3. Data: 2013-01-28 21:47:49
    Od: Clegan <c...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 18:28:06 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
    /.../
    Tylko dlaczego dajesz linka do bardzo słabych wpisów ?
    Przecież tekst o nowym Getinie jest poniżej wszelkiej krytyki - autor zachwyca się
    wyglądem wzorowanym na Windows 8, pomijając "drobny" fakt, iż zestawienie białego i
    jasnozielonego bardzo szybko męczy wzrok, co dyskwalifikuje projektantów tego
    rozwiązania.
    W ogóle SW to chyba kolejny serwis w którym autorzy piszą na tematy, na których się
    nie znają.

    Tu masz szerzej i krytycznie o mB:
    http://www.webaudit.pl/blog/2013/mbanku-nie-idz-ta-d
    roga/
    + komentarz twórcy tego rozwiązania.

    Zdaje się że "rewolucja" mB polega na nowym opakowaniu tego samego produktu.

  • 4. Data: 2013-01-28 23:35:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Jan 2013 12:47:49 -0800, Clegan napisał(a):

> [...]
    roga/
    > + komentarz twórcy tego rozwiązania.
    >
    > Zdaje się że "rewolucja" mB polega na nowym opakowaniu tego samego

    Nie mam czasu ostatnio na czytanie/szukanie. Te linki to bardziej mi
    chodziło aby popatrzeć na obrazki/filmy niż czytać i się sugerować tym co
    jest tam nasmarowane. Ja nawet nie przeczytałem ale zgadzam się z Twoim
    zdaniem, że pewnie są słabe, bo są, jak większość na tej i nie tylko,
    stronie tego typu.
    Na Twój link rzucę okiem w wolnej chwili, także dzięki.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-01-29 18:43:59
    Od: a...@g...pl

    xbartx wrote:

> [...]
    > Ci którzy cenili prostotę www mBanku będą musieli się pożegnać, no chyba
    > że będą do wyboru dwa interface old i new.

    .. a wszystko dostępne dopiero pod koniec 2013r (wcześniej piloty i testy na
    "zwierzętach").

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl