    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nowy mBank i Getinup do wglądu
    Date: Mon, 28 Jan 2013 17:28:06 +0000 (UTC)

    Tak mi się akurat w RSS nawinęło to wrzucę, bo na grupie nic nie wiedzę:

    http://www.spidersweb.pl/2013/01/mbank-pokazuje-swoj
    -bank-przyszlosci.html
    http://www.spidersweb.pl/2013/01/getin-bank-wierzy-w
    -filozofie-metro.html

    Z tego co widać na filmiku to mBank dorobił się kółeczek a'la Alior także
    można mieć poważne podejrzenia, że będzie się teraz nieźle kręcić. Także
    Ci którzy cenili prostotę www mBanku będą musieli się pożegnać, no chyba
    że będą do wyboru dwa interface old i new.

    W Getinup zielonym po oczach nieźle bije i jak wiem czy tyle informacji w
    tych kwadracikach jest rzeczywiście aż tak potrzebne. Jak będzie można to
    sobie ustawić po swojemu to czemu nie.
    Ogólnie to trend wygląda teraz na taki że wszystko musi się kilkać,
    rozwijać, zawijać i przewijać. Nie wiem, kto tam to wymyśla, ale mi się
    zawsze wydawało, że loguje się do banku i jednym rzutem oka powinienem
    mniej więcej wszystko ogarniać - coś jak w Aliorze mogę sobie stronę
    startową pod siebie ustawić, na której wszystko widzę i ewentualnie jeden
    klik przenosi mnie do każdej funkcji z której najczęściej korzystam.
    Sprowadzanie wszystkiego do klikalno-rozwijalnych okienek to ślepa
    uliczka i utrudnianie użytkownikom życia, no ale jak widać ładnie się
    prezentuje. Tylko czekać jak będziemy mieli w banku 3D :/

    --
    xbartx