  • 1. Data: 2012-06-22 08:45:13
    Temat: [info] Nowy konkurs w Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    <http://www.polbankefg.pl/konta-lokaty/mistrzowskie-
    konto-osobiste/
    konkursWielkieWygrywanie/>

    Wydaje mi się, że nieźle im klientów odpłynęło, bo nagrody się posypały
    poważne.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-06-22 08:49:11
    Temat: Re: [info] Nowy konkurs w Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    O i jeszcze drugie konkursowe coś trafiłem:

    http://www.polbankefg.pl/cardandfun/

    To się zawzięli nie ma co. Ktoś w ogóle się w to bawi?

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-06-22 09:46:10
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

> [...]
    konto-osobiste/
    > konkursWielkieWygrywanie/>
    >
    > Wydaje mi się, że nieźle im klientów odpłynęło, bo nagrody się posypały

    Placenie Debetowka - wiec nie wchodzi w rachube ;P
    A co do KK, to juz 2-gi raz w tym roku dostaje informacje na wyciagu
    ze zostaje zwolniony z oplaty za wznowienie - LOL

  • 4. Data: 2012-06-22 10:30:32
    Temat: Re: Nowy konkurs w Polbanku
    Od: luc <b...@g...net>

    On 22 Cze, 09:46, "Waldek" <j...@t...mam> wrote:

    > A co do KK,  to juz 2-gi raz w tym roku dostaje informacje na wyciagu
    > ze zostaje zwolniony z oplaty za wznowienie - LOL

    Hehe, mam tak samo. Pewnie najpierw załapaliśmy się na 36 operacji, a
    potem 72...

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2012-06-22 13:33:09
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 22.06.2012 o 10:30 luc <b...@g...net> pisze:

    > Hehe, mam tak samo. Pewnie najpierw załapaliśmy się na 36 operacji, a
    > potem 72...

    Wpisuja na kazdym wyciagu po przekroczeniu limitow...

    MK

  • 6. Data: 2012-06-22 14:01:57
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > ze zostaje zwolniony z oplaty za wznowienie - LOL

    >Hehe, mam tak samo. Pewnie najpierw załapaliśmy się na 36 operacji, a

    U mnie to chyba z 60 -> 120 ?
    60 zrobilem w pierwsze 3-4 miesiace ;)

  • 7. Data: 2012-06-23 02:13:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" js149p$qu5$...@i...gazeta.pl

> [...]
    konto-osobiste/
    > konkursWielkieWygrywanie/>

    > Wydaje mi się, że nieźle im klientów odpłynęło, bo nagrody

    To znaczy jakie -- bo nie chcę zaglądać bez potrzeby...
    Pamięć mi szwankuje od tego chadzania na stronę. ;)
    A gdy szwankuje -- staje mi... Komputer oczywiście...
    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'