  • 1. Data: 2012-06-21 15:20:25
    Temat: [Rajfi] Rezygnacja z karty
    Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Widzieliście jakie z nich spryciarze?

    "Zastrzeżenie karty blokuje możliwość korzystania z niej i jest nieodwracalne.
    Użytkownik karty w terminie 14 dni od jej zastrzeżenia powinien dostarczyć do
    Banku:

    1) pismo wyjaśniające okoliczności zgubienia lub kradzieży karty,
    2) zaświadczenie o zgłoszeniu popełnienia przestępstwa kradzieży karty wydane
    przez Policję, jeżeli karta została skradziona. "

    Czy ktoś już "zgubił" kartę i wymagali od niego pisma?

    Czy na infolinii można rozwiązać umowę o kartę czy też w inny sposób można się
    jej pozbyć w trybie natychmiastowym?

  • 2. Data: 2012-06-21 15:24:12
    Temat: Re: [Rajfi] Rezygnacja z karty
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 15:20, Konfabulator pisze:

    > Czy ktoś już "zgubił" kartę i wymagali od niego pisma?

    w razie potrzeby trzeba będzie opracować jakiś wzór i udostępnić na
    grupie pbb,
    każdy sobie pobierze, uzupełni swoimi danymi i wyśle im się pocztą

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2012-06-21 15:26:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

> [...]
    > Banku:
    >
    > 1) pismo wyjaśniające okoliczności zgubienia lub kradzieży karty,

    "Wyprałem w pralce"
    KJ

    Oh, I get it!! "The BEACH goes on", huh, SONNY??

  • 4. Data: 2012-06-21 15:31:25
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    lolekanabolek <l...@g...com> napisał(a):

    > w razie potrzeby trzeba będzie opracować jakiś wzór i udostępnić na
    > grupie pbb,
    > każdy sobie pobierze, uzupełni swoimi danymi i wyśle im się pocztą

    A więc wczytałem się regulamin, chodzi o wydymanie nas na 4 zł. Rezygnacja z
    karty powinna odbyć się poprzez wypowiedzenie Umowy Karty, które trwa 31 dni
    lub miesiąc (są w regulaminie dwa niezgodne ze sobą zapisy!). Oczywiście na
    99,9% w momencie wypowiedzenia umowy kartę zastrzegą, a to oznacza, że naliczą
    4 zł.

    Zamierzam jednak są najpierw zgubić, a potem wypowiedzieć umowę karty.

    Ale nadal bym wolał by ktoś potwierdził, że nie robią z tym problemu.

  • 5. Data: 2012-06-21 15:36:58
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Czy ktoś już "zgubił" kartę i wymagali od niego pisma?

    A w czym problem?

    "Byla w kieszeni, patrze jeszcze raz a tam jej nie ma" ;)

  • 6. Data: 2012-06-21 15:40:30
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>

    > w razie potrzeby trzeba będzie opracować jakiś wzór i udostępnić na
    > grupie pbb, każdy sobie pobierze, uzupełni swoimi danymi i wyśle im
    > się pocztą

    Drogi Banku, dnia ... szedłem przez zatłoczone przejście dla pieszych
    przy ulicy ... Spieszyłem się do bankomatu i gmerałem w spodniach, poszukując
    karty debetowej. Nagle z pliku kart wymsnęła się piękna Twoja karta i
    zanurkowała w ulicznej studzience. Nie podjąłem się poszukiwania karty ani
    nie wezwałem policji, ani nawet służb miejskich, za co szczerze przepraszam.
    (MSPANC)

  • 7. Data: 2012-06-21 16:37:47
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    "powinien" nie = się musi...martwy zapis.

  • 8. Data: 2012-06-21 16:46:22
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > "powinien" nie = się musi...martwy zapis.

    W sumie to masz rację, a w regulaminie nie ma takich zapisów, więc nie powinni
    tego żądać. Więc po co takie głupoty wypisują w systemie? Ja ze strachu :)
    wylałem z konta wszystkie środki i jutro dopiero zablokuję kartę, na wszelki
    wypadek ;)

  • 9. Data: 2012-06-21 17:31:33
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-21 16:46, Konfabulator pisze:
    > wylałem z konta wszystkie środki i jutro dopiero zablokuję kartę, na wszelki
    > wypadek ;)

    A to niby ma Cię uchronić przed opłatą? Jak będą chcieli to pobiorą i
    saldo 0 ich przed tym nie powstrzyma ;) Ale nie widzę powodu dla którego
    mieliby pobrać opłatę w lipcu jeśli w czerwcu wyrobiłeś limit. A w lipcu
    karty nie będzie więc i w sierpniu nic nie pobiorą.

    Ja jutro wypłacę tę stówkę z bankomatu i zastrzegę kartę, którą zapewne
    zgubię w drodze z tegoż bankomatu ;)

  • 10. Data: 2012-06-21 17:36:48
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    TrzyLinie <t...@W...gazeta.pl> wrote on 2012-06-21_15:40

> [...]
    > nie wezwałem policji, ani nawet służb miejskich, za co szczerze przepraszam.

    Drogi Banku, w dniu .... korzystałem z niszczarki w moim miejscu
    pracy i w trakcie niszczenia dokumentów piękna karta Waszego banku
    wyślizgnęła mi się z kieszonki koszuli i wpadła do niszczarki.
    Niestety mimo wysiłków nie udało mi się znaleźć dostatecznie dużej
    liczby skrawków, aby złożyć kartę z powrotem. Poza tym
    powątpiewam, czy po sklejeniu działałaby jak wcześniej.

    witrak()