  • 1. Data: 2012-06-21 18:05:36
    Temat: MBank - powód odrzucenia wniosku
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Odrzucili mój wniosek o kredyt, najciekawszy jest powód bo jest nim kropka

    "Witamy,

    informujemy, że wniosek o produkty kredytowe dla firm o numerze .......
    został rozpatrzony negatywnie.
    Powodem odrzucenia wniosku jest .

    Pozdrawiamy,

    Zespół mBanku"

  • 2. Data: 2012-06-22 09:46:08
    Temat: Re: MBank - powód odrzucenia wniosku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Cze, 18:05, cyklista <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    >
    > "Witamy,
    >
    > informujemy, że wniosek o produkty kredytowe dla firm o numerze .......

    "A mogł zabic....." :)

  • 3. Data: 2012-06-23 09:01:48
    Od: "UARS" <u...@o...pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kropka
    >
    > "Witamy,
    >
    > informujemy, że wniosek o produkty kredytowe dla firm o numerze .......

    Do mnie wczoraj dzwonila babeczka i proponowala mi kredyt dla firm.
    Gadka była taka: "W oparciu o analize obrotów na koncie firmowym,
    proponujemy kredyt w wysokosci 10k. Kredyt bedzie dostepny w 15 minut. Nie
    chce pan kredytu? To moze KK, rowniez na 10k..."
    Wszystko bylo by fajnie gdyby nie to ze na tym koncie od 2 lat nie ma w
    ogole zadnych operacji.
    Nie rozumiem po co w ogole marnuja moj i swoj czas na telefony, opowiadaja
    jakies bajki a potem sie okazuje ze nic z tego...

    Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz - dlaczego co chwile dzwonia do mnie z
    roznymi ubezpieczeniami, kredytami gotowkowymi i innymi bzdurami, jesli nie
    wyrazilem zgody na przesyłanie inf.handl.drogą elektroniczną i reklamę
    spółek BRE Banku SA?
    Czy te ustawienia w ogole do czegos sluza???

    Podsumowujac - MBank zszedl strasznie na psy. W tej chwili jestem na etapie
    przenoszenia wszystkiego do eurobanku. Maja tam niezle oprocentowany ROR i
    konto oszczednosciowe bez glupich limitow wyplat, kredyt odnawialny bez
    oplat za odnowienie i do 10 dni bez odsetek za zadluzenie, karte debetowa z
    0,5% zwrotu i wszystkie bankomaty za free, KK ze zwolnieniem oplaty przy 35
    transakcjach rocznie. Policzylem ze w kieszeni zostanie mi ponad 210zł.

    A gdzie jest MBank? MBank poszedl w telesprzedaz... :/

    UARS

  • 4. Data: 2012-06-23 10:19:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    UARS napisał(a) :

    > proponowala mi kredyt dla firm.
    ^^^^^^

> [...]
    > spółek BRE Banku SA?
    > Czy te ustawienia w ogole do czegos sluza???

    Tak. Osobom fizycznym. Firmy można zalewać spamem ile wlezie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 5. Data: 2012-06-24 17:00:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "UARS" 4fe569e2$0$1232$6...@n...neostrada.pl

    > Podsumowujac - MBank zszedl strasznie na psy. W tej chwili
    > jestem na etapie przenoszenia wszystkiego do eurobanku.
    > Maja tam niezle oprocentowany ROR i

    Z deszczu pod rynnę. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'